
Video iz Srbije prevazišao sve KPI-eve: Kako izgleda kada spontanost nadmaši profesionalne kampanje
U vremenu kada svakodnevno svedočimo vestima o ratovima, krizama i podelama, ljudi čežnjivo traže trenutke iskrene radosti i jednostavne sreće koja može da im popravi dan. Upravo jedan video objavljen na TikToku, koji je ubrzo postao viralni fenomen, uspeo je da ponudi takvu utehu i da probudi osmeh kod miliona gledalaca širom sveta.
Na snimku se vidi dvoje ljudi kako đuskaju i smeju se u kolima dok se voze, potpuno spontano i nesputano. Njihova radost je zarazna, svaki osmeh i pokret prenose iskrenu sreću koju svi prepoznajemo i za kojom žudimo.
Njegov kreator Aleksa Jordan Marjanović, koji je po zanimanju marketing i event menadžer, nam je rekao šta misli da je ključni razlog što je video izazvao toliku emociju kod publike i došao do čak 100 miliona pregleda.
„Ovaj video je neiskvarena, spontana emocija dvoje ljudi koja ne pripada ni reklami ni scenariju, već stvarnosti. U njemu nema distance, nema performansa, postoji samo sreća, univerzalna i prepoznatljiva svakome, bez obzira na profesiju, status ili zemlju porekla. To je ono što je dirnulo milione.“
@aleksjordann 🌞 #happiness #life #love ♬ original sound – pashatv
Iako video nije bio deo planirane kampanje i nije imao unapred pripremljen „content calendar“, njegovi rezultati prevazišli su sva očekivanja. To nas navodi na razmišljanje o tome kako se danas menja digitalni marketing i šta publika zaista traži.
„To pokazuje da digitalni marketing ulazi u novu fazu, onu u kojoj publika više ne traži savršen kadar i režiranu emociju, već autentičnost i identifikaciju. Ljudi više veruju običnim ljudima nego ambasadorima brendova ili profesionalnim glumcima. U moru pažljivo osmišljenih kampanja, iskrenost postaje najveća vrednost. Ovaj video je dokaz da emocija ne poznaje granice ni algoritme, kada je nešto istinito, dopreće do ljudi bilo da su u Beogradu, Sidneju ili Tokiju. To je podsvesni podsetnik nama u struci da emocija, ne format, pokreće publiku“, rekao nam je Aleksa Jordan Marjanović.
Kada govorimo o snazi autentičnih i spontanih trenutaka, jasno je da oni mogu da nadmaše i najprofesionalnije osmišljene kampanje, posebno u eri kada je publika prezasićena savršenstvom.
„Sa profesionalne strane, jako je teško osmisliti kampanju koja može da reprodukuje snagu jednog iskrenog, nenametnutog trenutka. Takvi momenti se jednostavno dogode, ili ih uhvatiš, ili ne. Međutim, ono što brendovi mogu da nauče jeste da publika danas ne traži savršenstvo, već istinu. Autentičnost ne isključuje profesionalnost, već joj daje smisao“, objasnio je Jordan Marjanović iz ugla marketinga i dodaje: „Ljudi su umorni od previše ispeglanih poruka i produkcijski savršenih reklama koje ne izazivaju osećaj povezanosti. Sadržaj koji je sirov, spontan i iskren vraća poverenje između brenda i publike. On ne prodaje proizvod, već osećaj pripadnosti. A u eri digitalnog prezasićenja, upravo to postaje najvrednija valuta, iskrenost.“
Na kraju Aleksa, naglašava koliko je emocionalna povezanost sa publikom presudna za uspeh svake marketinške kampanje i koliko ona može da utiče na globalni doseg i reakcije publike:
„Emocionalna povezanost je srce svake uspešne kampanje. Veliki brendovi poput Coca-Cole, Starbucksa, McDonald’sa ili Forda odavno razumeju da potrošači ne kupuju samo proizvod, već emociju koju on budi. Svaka odluka o kupovini u sebi nosi dozu emotivnog impulsa. Naš video je to potvrdio na najlepši način, pokrenuo je talas radosti i pozitivne energije širom sveta, do te mere da su se čak i članovi grupe Empire of the Sun oglasili. Pesma i citat ‘The point of life’ postali su globalni trend koji slavi jednostavnu ljudsku radost. I to je, po meni, suština marketinga: ne u brojevima, već u tome da dodirneš srce publike.“
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZLife/J.D.
Foto: Aleksa Jordan Marjanović/Privatna arhiva






