Ova kompanija je na etikete majica stavila fotografije radnika koji su ih sašili

Mali znak pažnje podseća nas na ljude koji stoje iza odevnih komada koje nosimo. Kompanija Los Angeles Apparel štampa lik svojih radnika na etiketi u nadi da ćemo razmisliti o onima koji stvaraju.

Koncept je jednostavan, uz instrukcije za pranje odštampana je još jedna etika sa likom radnika i nekoliko informacija o njemu. Male poruke imaju za cilj da humanizuju i upoznaju kupce sa radnicima, od onih koji šiju, do modela i dizajnera.

Etiketa kao leksikon

U okviru oznake, kompanija deli zanimljivosti o svakoj osobi, kao što su njeno omiljeno jelo, odakle dolazi i šta voli da radi u slobodno vreme. Na primer, čovek po imenu Santos je opisan kao „multitalentovani zaposleni“ koji slika i oblikuje glinu sa svoje tri ćerke. Drugi radnik po imenu Dijego je „stručni krojač“ koji voli mamine enčilade i navija za Dodžerse. Dok ističu svakog zaposlenog, oznake istovremeno šalju poruku o raznolikosti u kompaniji i području Los Anđelesa, završavajući svaku izjavu rečima „To je Los Anđeles“.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by milliards® (@millliards)

U njihovom njuzleteru, Los Angeles Apparel istakao je načine na koje brine o svojim zaposlenima. Kako je njihova kompanija bazirana u Kaliforniji, tamo plaćaju poreze tako da radnici na početnim pozicijama zarađuju minimum 20 dolara na sat. Iako je ovaj napor pohvaljen zbog povećanja vidljivosti njihovih radnika, koji uglavnom dolaze iz manjinskih grupa, kompanija je takođe bila upletena u kontroverze. Kompaniju Los Angeles Apparel osnovao je Dov Čarni, bivši izvršni direktor kompanije American Apparel, koji je otpušten nakon brojnih optužbi, uključujući  optužbe za seksualno uznemiravanje, rasizam i seksualni napad. Kompanija je takođe doživela epidemiju COVID-19 2020. godine koja je rezultirala smrću najmanje četiri zaposlena. Mnogi koji upućuju kritike kompaniji ipak su pohvalili njihov napor da afirmišu težak rad svojih zaposlenih.

Izvor: BIZLife

Foto: Freepik

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE