Robert Patinson

Robert Pattinson novi globalni ambasador brenda 1664 Blanc

Francuski premum pivski brend, 1664 Blanc, otvara novo poglavlje u svojoj istoriji, sa svetski poznatim glumcem i kulturnom ikonom Robertom Pattinson, kao globalnim ambasadorom brenda.

Saradnja donosi i novu kreativnu kampanju koja startuje 2026. godine, a koju režira cenjeni filmski autor Brady Corbet. Njegov poslednji film „The Brutalist”, iz 2024. doživeo je pohvalne kritike i čak deset nominacija za Oskara, uključujući i kategorije za najboljeg reditelja i originalni scenario. Corbet je dobitnik i Srebrnog lava na Venecijanskom filmskom festivalu, kao i Zlatnog globusa za najboljeg reditelja.

Ova saradnja predstavlja uzbudljivo novo poglavlje za 1664 Blanc, spajajući Pattinsonov jedinstveni stil i pogled na svet sa pariškim korenima i nenametljivom sofisticiranošću brenda. Zajedno pozivaju svet da sagleda „dobar ukus“ iz novih uglova, dok se 1664 Blanc pozicionira kao pivo koje okuplja ljude.

Izabrano je najbolje lager pivo na svetu

Uparivanje Roberta Pattinsona i Bradyja Corbeta označava smeli kreativni iskorak za brend, koji spaja sofisticiranost sa prepoznatljivom oštrinom. Ova saradnja oslikava duh brenda 1664 Blanc koji je nekonvencionalan, stilski nenametljiv i samouveren.

„Oduševljeni smo što smo okupili Roberta Pattinsona i Bradyja Corbeta, dve ikone moderne kreativnosti, kako bismo kreirali kampanju koja na savremen i duhovit način preispituje pojam dobrog ukusa. Njihove jedinstvene ličnosti i umetnički izrazi savršeno odgovaraju duhu našeg brenda. Naša dugoročna misija, da pivo podignemo na nivo premium životnog stila, upravo ulazi u novu fazu. Ovo je tek prvi gutljaj, а najbolje tek dolazi,“ izjavio je Nikola Maravić, Globalni marketing direktor brenda 1664 Blanc.

Pattinson donosi novu energiju i stav u svet brenda 1664 Blanc, a kampanja će, kako najavljuju, otvoriti nova kulturna poglavlja i približiti brend različitim publikama širom sveta.

„Sa Robertom, kao zaštitnim licem naše globalne kampanje, imamo jedinstvenu priliku da 1664 Blanc uvučemo u nove kulturne sfere i povežemo se sa publikom na neočekivane načine. Ovo je više od partnerstva, to je jasna izjava namere“, dodao je Maravić.

Budite u toku, neočekivani obrt tek sledi.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife

Foto: Carlsberg

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE