Put ka vrhu nikada nije lak, ni jednostavan. Zahteva mnogo volje, snage, istrajnosti, vere, često i žrtvu – da bi se došlo do cilja, koji je ponekad tek obris negde gore, u visinama. Ali upravo takav put, ma koliko težak, možda je jedini koji vodi ka istinskom uspehu. A uspeh jeste nešto čemu svi težimo.
Kao kompanija koja posluje više od tri decenije, Nelt Grupa iza sebe ima mnogo uspešnih priča. I svaki od zaposlenih u kompaniji može da ispriča mnogo toga o posvećenosti, fokusiranosti, odlučnosti da se ide još dalje, napreduje još više i bude još bolji. Zato nova petogodišnja strategija ove kompanije, simbolično nazvana „Ascend 2030”, nije samo petogodišnji strateški plan. To je dugogodišnja vizija uspeha i filozofija rasta cele kompanije i svakog njenog zaposlenog, a sam naziv simbol snažne volje, napretka i transformacije na putu ka uspehu.
Darko Lukić, CEO Nelt Grupe
ACCELERATE 2025 ASCEND 2030
Nova strategija dolazi kao prirodan, ali zreo nastavak puta koji je Nelt Grupa započela kroz prethodnu trogodišnju strategiju – „Accelerate 2025”. Ubrzanje jepokrenulo promene u ovoj kompaniji, fokusiralo čitavu Grupu na transformaciju, širenje, razvoj infrastrukture, tehnologije, sopstvenih kadrova i rast prihoda. Napravljen je čvrst temelj da se kompanija pripremi za sledeći korak – uspon, jer, kad imaš ubrzanje, i uspon je lakši.
ZAŠTO ASCEND 2030?
Nelt Grupa je prethodnom strategijom uhvatila zalet i zatim zaključila da je vreme za dalji uspon. Nimalo lakši, već zahtevniji i u svakom smislu izazovniji. „Ascend 2030” simbolizuje novu fazu strategije poslovanja Nelt Grupe koja definiše ambiciozan razvojni plan koji predviđa ulaganja više od 400 miliona evra u infrastrukturu, digitalnu transformaciju, jačanje organizacije i akvizicije proizvodnih i distributivnih kompanija. Ciljevi strategije su održivi i ubrzani rast prihoda Nelt Grupe na više od dve milijarde evra kroz navedene investicije, akvizicije, nova partnerstva i inovacije brenda.
Nelt Grupa je ambiciozne ciljeve postavila svesna izazova na koji može naići. Zato je fokusirana na ključne preduslove za uspeh, a to su: građenje razvojnog „majndseta”, simplifikacija i standardizacija procesa, građenje ključnih kompetenci, automatizacija logističkih operacija, implementacija sistema SAP 4 Hana ERP, digitalizacija i razvoj ljudi i talenata, koji su ključna snaga promena.
ETIMOLOGIJA IMENA NOVE STRATEGIJE
Kao što ništa u životu, pa ni u poslu, nije slučajno, tako ni naziv ove strategije nije slučajno izabran. „Ascend 2030” ima snažnu simboliku. Naziv potiče od engleske reči ascend, što znači „popeti se, uzdići se”, i upotrebljava se u značenju kretanja ka višem cilju, napretku i razvoju. Na srpskom, reč „uspon” simbolizuje isto – kretanje naviše, penjanje, uspinjanje, napredak, razvoj.To jeujedno i poziv svim njihovim partnerima, principalima, klijentima i zaposlenima da sa njima krenu zajedno ka usponu – strpljivo, ali hrabro. Samo oni koji su spremni na uspon, koji ne traže prečice tokom puta, ne skreću sa iscrtanog pravca samo da bi do cilja lakše došli – mogu da dosegnu visine.
POGLED SA VRHA BIĆE VREDAN SVAKOG TRUDA
Na predstavljanju nove strategije ove kompanije specijalni gost bio je Miloš Ivačković, srpski alpinista i član prve srpske ekspedicije koja se popela na Mont Everest, za šta je bilo potrebno mnogo pripreme, fizičke snage, upornosti, ali i strpljenja, koncentracije. Ne sumnjamo u to da će i Neltu biti potrebno mnogo volje, rada i snage da ostvari sve zamišljeno tokom narednih pet godina. Svesni da će pogled sa vrha biti vredan svakog truda, na uspon do tog cilja gledaju kao na mogućnost da rastu kao tim, kao kompanija, kao lideri.
U Nelt Grupi veruju da imaju energiju, samopouzdanje i veru da uspeju i da kroz novi strateški ciklus od uspešne kompanije naprave bolju, jaču i uspešniju verziju.