Servis će u početnoj fazi funkcionisati na teritoriji Srbije i biće dostupan isključivo fizičkim licima.
U narednoj fazi na osnovu dosadašnjih pregovora očekuje se pristupanje zemalja regiona, tako da će elektronska naplata putarine uskoro funkcionisati kroz tu platformu u više zainteresovanih zemalja, najavili su Putevi Srbije.
Šta će omogućiti elektronska naplata putarine?
To će omogućiti svim korisnicima da sa istim TAG uređajem prolaze kroz više zemalja učesnica zajedničkog projekta povezivanja elektronske naplate putarine u regionu.
Da bi neko postao korisnik elektronske naplate kroz jedinstvenu plaftormu za elektronsku naplatu putarine, potrebno je da poseduje TAG uređaj (postojeći ili novi) kao i platnu karticu (debitna/kreditna, mastercard, visa, maestro).
Korisnicima će se nakon korišćenja određene deonice auto-puta automatski naplatiti putarinu sa registrovane platne debitne/kreditne kartice.
Gde možete da kupite uslugu?
Detaljno uputstvo kako postati korisnik veb platforme, može se preuzeti sa internet prezentacije Puteva Srbije.
Usluga će u početnoj fazi biti dostupna na prodajnom mestu Puteva Srbije u Ustaničkoj ulici 64/5 svakog radnog dana 07-22 časa.
U narednim fazama usluga će biti proširena kroz postojeću distributivnu prodajnu mrežu za elektronsku naplatu.