Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    3 dana posle lansiranja – platforma princa Hakona u BG-u

    Nova norveška platforma za održiva poslovna rešenja pod nazivom Explorer, koju je pre tri dana lansirao norveški princ Hakon, predstavljena je za vikend u Beogradu.

    Principom rada tog servisa Norveška preko sopstvenog primera namerava da svoja moderna rešenja iz domena održivog razvoja predstavi i ponudi kao poslovni model velikim svetskim kompanijama, dok će manjim timovima za inovacije to biti prilika da dodju do neophodnih fondova i potencijalnih klijenata.

    Na predavanju „Pozicioniranje Norveške kao lidera održivog razvoja“ na Mikser (Mixer) festivalu u Beogradu, predstavnica Scandinavian Design Grupe, koja posluje u okviru I&F Grupe, Ana Mari Brejdi objasnila je način kreiranja platforme Explorer.

    Ona je navela da ključ uspeha leži u činjenici da održivi razvoj danas može biti i te kako profitabilan.

    „Važnost održivog razvoja leži u odgovornosti koju imamo već godinama, a tek sada dolazimo do prilike da od te odgovornosti profitiramo – ovo je prilika za poslovanje u kojem male kompanije mogu značajno da povećaju učešće i prisustvo na tržištu tako što će se fokusirati na održiva rešenja“, kazala je Brejdi.

    Ona je istakla da velike kompanije moraju da se fokusiraju na takva rešenja kako bi se suočile sa konkurencijom i ostale relevantne na tržištu. „To su dve strane ove naše priče koje se primenjuju na nacionalnom nivou, u Norveškoj, ali i na internacionalnoj sceni“, rekla je Brejdi.

    Dodala je da u zemljama sa malim brojem stanovnika, kao što je i Norveška, veliki potencijal za primenu daju rešenja koja donose korisne promene.

    Srbiji je preporučila da pored dobrodošle saradnje sa Norveškom, i sama istraži mogućnosti koje nudi Explorer.

    „Države sa malim brojem stanovnika su idealne sredine za brze promene, i Srbija može biti jedna od njih. Ovo je mala zemlja u kojoj se svašta može desiti ukoliko sarađujete, stvorite jedinstven cilj i razmenjujete svoja znanja. Konkurencija će tu uvek postojati, ali modeli saradnje funkcionišu sa zajedničkim, najvažnijim ciljem – održivim razvojem“, rekla je Brejdi.

    Potpredsednica I&F Grupe Vanda Kučera je kazala da su principi održivog razvoja utkani u strategiju poslovanja te grupe kao i svega što će ubuduće raditi.

    „Poslovanje naših agencija u Skandinaviji, njihov odgovoran odnos prema okruženju, za nas je predstavljalo inspiraciju da isto uradimo i ovde. Usvojili smo to kao poslovni model koji će doprineti razvoju kompanije, pojedinca, kao i zajednice u kojoj delujemo. Današnje vreme nas podstiče da menjamo svest, u pravcu ne samo da vodimo računa kako i šta radimo, već i kakav uticaj će to imati na okruženje“, navela je ona.

    Teme koje se tiču održivog razvoja postale su, kako je istakla, važne potrošačima koji su sve osvešćeniji po ovom pitanju i u skladu sa tim donose i svoje odluke.

    Izvor: Beta

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE