
Klik koji je pokrenuo Fiestu
Sve je počelo u sali za oporavak, ne u kancelariji. Pauza zbog povrede pretvorila se u prvo veče sa omiljenim pevačem, puna atmosfera, besprekoran tempo i onaj klik: „Ovo je to!” – počinje priču Dušan Vukojević za magazin BIZLife. Od te improvizacije, kako danas priča osnivač Fiesta Eventa, nastaje ideja da klijent dobije sve „ključ u ruke”. Godine rada sa bendovima prelile su se u mrežu kontakata, platforma Fiesta Event danas okuplja najveću bazu izvođača i lokacija, brzo daje ponude i iznosi više događaja u jednom danu bez stresa.
- Kako je izgledao vaš prvi susret sa ugostiteljstvom i šta vas je privuklo baš toj branši?
Prvi susret sa ugostiteljstvom došao je sasvim slučajno. U to vreme sam se profesionalno bavio rukometom i doživeo povredu koja me je odvojila od terena tri meseca. Posle prvog meseca, da bih skrenuo misli sa povrede, odlučio sam da organizujem nastup poznatog pevača koga sam voleo da slušam sa društvom. Sve je odlično proteklo, a negde na pola te večeri shvatio sam da mi se sve to sviđa i da me interesuje. Već ujutru su krenuli novi planovi.

Fiesta Event
- Kada se osvrnete, koliko vam je rad sa muzičarima i bendovima pomogao da izgradite kontakte i iskustvo koje danas koristite u Fiesta Eventu?
Sigurno mnogo. Godinama sarađujem sa muzičarima i bendovima kroz razne događaje i nastupe. Sva ta iskustva doprinela su tome da danas, kroz Fiesta Event, delujem sa mnogo više znanja, veština i spremnih rešenja za različite izazove na terenu.
- Sećate li se trenutka kada ste shvatili da želite da napravite svoju platformu i da objedinite sve usluge na jednom mestu?
Platforma je nekako uvek bila tu, samo se čekao trenutak da „zasija”. Nastanak platforme Fiesta Event zapravo je bio trenutak kada je posle događaja stigao imejl u kome je pisalo: „Hvala na svemu, vi ste, što bismo mi građevinci rekli, najbolji za ’ključ u ruke’.”
- Šta je platforma Fiesta Event donela drugačije u odnosu na klasične agencije za organizaciju proslava?
Platforma Fiesta Event je specifična po tome što ima najveću bazu muzičara, restorana i ostalih pratećih stvari koje čine jedan događaj uspešnim. Specijalizovana je za rad sa izvođačima, bendovima, muzičarima i ima najbržu i najveću ponudu, u skladu s tim šta klijent potražuje.
- Danas je sve popularniji koncept „ključ u ruke”. Koliko je ljudima važno da imaju kompletnu uslugu, bez dodatnog stresa i planiranja?
Najvažnije je da ljudi imaju poverenje u vas, onda sve to prođe gotovo bez stresa. Mi se upravo i trudimo da stres svedemo na najmanju moguću meru.
- Možete li da podelite neki poseban primer iz prakse, neki događaj na koji ste posebno ponosni jer pokazuje snagu i smisao Fiesta Eventa?
Iskreno, ne bih mogao da izdvojim jedan događaj, ali zanimljiv je primer iz prakse kada smo u jednom danu realizovali čak pet događaja na različitim lokacijama. Ljudi koji se bave ovim poslom znaju koliko to zahteva dobru organizaciju, logistiku i poverenje u ljude sa kojima sarađujete.
- Kako vidite budućnost Fiesta Eventa? Da li planirate širenje ponude ili, možda, izlazak na strana tržišta?
Fiesta Event sprema nešto što bi pojednostavilo i olakšalo ceo proces ljudima koji žele da organizuju događaj. Verovatno ćemo biti prvi koji će tako nešto predstaviti tržištu. Kada govorimo o stranom tržištu, uveliko radimo na teritoriji Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, a odskoro i na teritoriji Švajcarske.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: Fiesta Event







