BIZLife, Loop

Loop – najbrža veza do pravog tima

Loop je HR platforma koja spaja najbolje iz oglasnika i agencije u jedan, novi model zapošljavanja: softver precizno filtrira, a tim HR konsultanata vodi personalizovanu selekciju i „match” prema kulturi i zahtevima svake kompanije. Umesto kvantiteta, cilj je kvalitet kandidata i jasna atrakcija profila koji se prepoznaju u ulozi. Kredibilitet grade podrške EBRD-a, Inovacionog fonda i investitora iz Luksemburga i sa Malte, dok na platformi već živi oko 600 kompanija i blizu 100.000 aktivnih tražilaca posla, objašnjava Lazar Grujičić, direktor i suosnivač Loopa, u razgovoru za magazin BIZLife
  • Kako biste najjednostavnije predstavili Loop? Po čemu se vaša HR platforma razlikuje od drugih?

Loop je inovativna platforma za zapošljavanje koja, primenom savremene poslovne metodologije, objedinjuje najbolje iz dva sveta – oglasnik za posao i agenciju za zapošljavanje. A šta nas razlikuje? Zapravo, mi nismo ni jedno ni drugo, već smo došli sa potpuno novim modelom i pristupom zapošljavanju koji inovira način kako kompanije pronalaze idealne kandidate.

  • Kako izgleda tipičan „match” na vašoj platformi, od momenta kada je kompanija poslala oglas do trenutka kada je neko dobio posao?

Glavna razlika u odnosu na druge HR platforme, oglasnike i agencije leži upravo u jedinstvenoj kombinaciji softvera, koji obavlja tehnički deo posla, i HR ekspertize naših konsultanata koji stoje iza njega. Ne bih rekao da je to tipičan „match”, zato što naš strateški cilj nije broj oglasa i projekata, već njihov kvalitet. Naš pristup je personalizovan i fokusiran na to da svaku kompaniju jasno i upečatljivo predstavimo na tržištu, kako bi privukla kandidate i talente koji se poklapaju sa kulturom kompanije, zahtevima pozicije i njenim kriterijumima. Dakle, naš proces formalno počinje od oglasa, ali ključna inovacija je u načinu na koji privlačimo kandidate – personalizovano i ciljano, tako da se kandidat prepozna u kulturi kompanije i poziciji, tj. da vidi sebe na tom mestu. Nakon oglašavanja i privlačenja kandidata, softver vrši filtriranje, a zatim naši konsultanti preuzimaju proces selekcije kako bi klijentu preporučili najpogodnije kandidate.

BIZLife, Loop

  • Ko je među prvima prepoznao da vaš model predstavlja novu vrednost na tržištu?

Prvu podršku dobili smo od Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), koja je kroz svoje programe podsticaja prepoznala naš potencijal i dala nam snažan vetar u leđa. Nakon toga, pridružile su nam se i kompanije koje danas s ponosom nazivamo partnerima, a ne samo klijentima – među njima su MOLMaxBetArriseIMLEK, Cablex, Calzedonia, Inditex, MPlus, BW, WobyHouse i još drugih. To su brendovi koji su veoma prepoznatljivi na našem tržištu i koji su među prvima uvideli vrednost našeg modela.

U narednoj fazi pridobili smo pažnju investitora – dva fonda, od kojih je jedan iz Luksemburga, a posebno je zanimljivo da je i Vlada Malte prepoznala naš potencijal i investirala direktno u Loop. Nakon toga je usledila faza skaliranja, tokom koje smo dobili podršku od Inovacionog fonda Republike Srbije, u saradnji sa Svetskom bankom i partnerskim organizacijama.

  • Koliko vam ta podrška pomaže u daljem razvoju i planovima za izlazak na inostrana tržišta?

Ono što nam najviše pomaže upravo je to što smo na ovom tržištu prošli najteži period i stekli iskustvo. Kada iza nas stoje kredibilne organizacije, poput EBRD-a, Svetske banke, Vlade Malte ili luksemburškog fonda, nama je, zapravo, mnogo lakše da brzo uđemo na bilo koje tržište, jer imamo kredibilitet i dovoljno godina ekspertize. Kada kažem „dovoljno godina”, mislim na ljude koji su u Loopu – eksperte iz HR industrije sa ozbiljnim iskustvom, koji se vrlo lako mogu adaptirati na svako novo tržište. Na taj način možemo relativno brzo da penetriramo u bazu klijenata i da se prilagodimo marketinškim zahtevima, jer je svako tržište specifično. Dakle, imamo podršku kroz te organizacije, a istovremeno i snažno domensko znanje koje nam omogućava takav pristup.

BIZLife, Loop

  • Koliko ljudi i organizacija trenutno koristi vašu platformu?

I dalje najveći procenat dolazi iz Srbije i regiona. Trenutno imamo skoro 600 registrovanih kompanija i blizu 100.000 aktivnih korisnika. Ipak, ja ih ne bih nazvao korisnicima, jer smo mnogo više orijentisani ka kandidatima nego što je to slučaj kod drugih platformi. Zato bih rekao da su oni aktivni tražioci posla, koji, tražeći profesionalnu promenu, aktivno učestvuju u svojoj karijeri.

  • Koji biste primer velike kompanije izdvojili kao svoju najznačajniju referencu kada je reč o zapošljavanju putem Loopa?

Mogu da se pozovem na one koje su nam prve pružile podršku, a iz gotovo svake industrije imamo predstavnike. Spomenuo bih kompanije koje su do sada zapošljavale preko nas i došle do većeg broja ljudi – čak i više desetina radnika Inditex, koji obuhvata brendove kao što su Zara, Bershka, Massimo Dutti, prethodno spomenuta Calzedonia sa svojim brendovima koje posluje pod neverovatnim timom, onda recimo GAT, Triwall, Al Dahra, Delta, MaxBet, Imlek, Mlekara Šabac i mnoge druge iz raznih industrija a i neke korporacije čija imena ne smemo javno da podelimo.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BIZLife (@bizlife.rs)

  • Koja je najveća lekcija koju ste naučili na ovom poslovnom putu, nešto što bi mladom preduzetniku moglo da posluži kao poruka za ono što ga tek očekuje?

Mislim da je mnogo teže izgraditi sebe kao preduzetnika nego izgraditi sam biznis. Put ličnog razvoja – rad na sopstvenom strpljenju, veštinama, sposobnosti da prepoznate idealan tim, partnere i saradnike – predstavlja veći izazov od samog poslovnog modela, bez obzira na to koliko je on zahtevan. Smatram, takođe, da svako ko započinje preduzetnički put i ima ambiciju da se širi na inostranim tržištima mora, na neki način, da živi u vrsti pozitivne iluzije. Ako ne verujemo u nešto što u datom trenutku možda deluje nerealno, nikada to nećemo ni ostvariti. Smatram da je ta vizija – koja drugima može delovati neostvarivo – neophodna za svakoga ko bira ovaj put, koji, svakako, nije jednostavan. 

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: BITLife, Freepi,

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE