
La Linea Verde Srbija – Najbrže rastuća fabrika u grupaciji
Stabilan rast od preko 19 odsto u prvoj polovini godine, rekordnih 1,8 miliona prodatih proizvoda u martu i preko osam miliona ukupno – potvrđuju snažnu tržišnu poziciju kompanije La Linea Verde u Srbiji. Nebojša Kujović, direktor komercijalnog sektora kompanije, u razgovoru za BIZLife ističe da novi proizvodi, širenje klijentske mreže, plasman na nova tržišta i domaći agrarni sektor predstavljaju temelj njihovog uspeha i ambicioznih planova za nastavak godine.
- Kako biste opisali rezultate poslovanja kompanije La Linea Verde u prvoj polovini 2025? Koji prodajni pokazatelji su vam najvažniji?
Prva polovina godine je zaista bila izazovna za kompletnu FMCG industriju, kao i generalno za kompletnu privredu. Naše poslovanje, međutim, bilo je uspešno i beležimo stabilan rast prodaje od početka godine. Prodajni rezultati nam pokazuju da naši proizvodi beleže kontinuiran rast u kategorijama u kojima smo prisutni i da je naša prosečna mesečna prodaja ove godine sada preko 1,6 miliona prodatih jedinica, a posebno smo ponosni na 1,8 miliona prodatih proizvoda u martu, što je naš apsolutni rekord. To je zajednički uspeh nas i naših poslovnih partnera, sa kojima svakodnevno radimo na unapređenju kategorija kako kroz PL projekte tako i kroz brend Dimmidisi. Dosta smo radili na optimizaciji, investicijama i unapređenju u svim našim sektorima, daljem razvijanju sopstvenog agrarnog sektora na poljoprivrednim površinama u Kraljevcima i Debrcu kako bismo bili konkurentni na tržištu.
- Da li ste ispunili ciljeve u prodaji i razvoju koje ste planirali za ovu godinu?
Ciljeve prodaje smo ne samo ispunili već i premašili. U prvoj polovini godine beležimo rast prodaje od 19,3 odsto, što je iznad planiranog rasta za ovu godinu, a očekujemo da taj trend održimo do kraja godine. U prvih pet meseci smo ostvarili prodaju od preko osam miliona prodatih jedinica, što je najbolji početak otkad La Linea Verde posluje u Srbiji. Ono na šta smo posebno ponosni jeste da smo najbrže rastuća fabrika u okviru La Linea Verde grupe.

Nebojša Kujović, direktor komercijalnog sektora kompanije La Linea Verde
- Koji su novi projekti i proizvodi obeležili prvih šest meseci? Kako je tržište reagovalo na novine u vašem asortimanu?
Što se tiče novih projekata i proizvoda, od početka godine smo razvili novu liniju PL sendviča sa tri nova ukusa, nove kombinacije PL sezonskih voćnih salata, razvili smo više novih mono i miks salata za potrebe naših klijenata i različitih kanala prodaje na domaćem i regionalnom tržištu. Rezultati su pokazali da smo napravili dobru procenu i tržište je reagovalo pozitivno.
- Da li ste proširili mrežu klijenata i partnera u ovom periodu? Šta dobijaju novi partneri koji sarađuju sa vama?
Mreža klijenata se konstantno širi, kako u zemlji tako i u regionu. Broj dobavljača sa kojima sarađujemo takođe smo povećali, jer, zbog specifičnosti projekata na kojima radimo sa našim klijentima, potrebna nam je i snažna podrška dobavljača, kako bismo zajedno razvijali nove proizvode ili radili na ekstenzijama postojećih kategorija. Naši partneri dobijaju naposletku nas – kao pouzdanog dobavljača koji može da odgovori kvalitetom, količinom i logistikom na sve izazove koje nosi naša kategorija proizvoda u svim zadatim standardima.
- Na kojim tržištima ili segmentima ste zabeležili najveći rast ili promene u potražnji?
Što se tržišta tiče, najveći rast smo, očekivano, zabeležili na domaćem tržištu, ali su i izvozna tržišta, svakako, zabeležila rast u prvoj polovini godine. Segmenti koji beleže najveći rast na tržištu jesu pakovane oprane salate, voćne salate i obrok-salate Dimmidisi. Takođe, krenuli smo sa prodajom supa Dimmidisi u Bosni, a u planu je širenje prodaje i na ostale zemlje u regionu. Ove godine smo imali i prve izvoze sirovina na tržište Rusije i Rumunije.
Srpski tim La Linea Verde ostvario je istorijski najbolji rezultat u prvoj polovini godine
- Kako klijentima i kupcima garantujete pouzdanost i kvalitet svežih proizvoda tokom cele godine?
Pre svega, La Linea Verde ima višedecenijsko iskustvo. Snažan domaći agrarni sektor u Kraljevcima i Debrcu, jaka podrška grupacije i veliki broj stabilnih inostranih i domaćih dobavljača primarne sirovine daju nam snažnu sirovinsku bazu i kvalitet po najvišim standardima. Procesima upravljamo od agrara do finalnog proizvoda na polici uz poštovanje svih standarda i sertifikata bezbednosti hrane, kao i hladnog lanca snabdevanja. Tu je i konstantno ulaganje u proizvodne kapacitete i bezbednost hrane u samoj proizvodnji. Imamo zahtevne audite, koje gotovo svake nedelje prolazimo, bilo da su najavljeni ili nenajavljeni. Posedujemo sopstvenu laboratoriju u fabrici, gde radimo analize mimo zahteva naših kupaca i pravilnika, kako bismo imali dodatnu kontrolu. Sve ovo garantuje pouzdanost i kvalitet svežih proizvoda tokom cele godine.
- Koji su vam najvažniji planovi i ciljevi za drugu polovinu 2025? Šta klijenti i potrošači mogu da očekuju do kraja godine?
Krajem juna sa naših polja u Debrcu stižu prve količine paradajza različitih sorti, gde je očekivan prinos oko 10 tona nedeljno, kao i čeri paradajza, gde imamo očekivan prinos od 1,5 tona mesečno. Količine su namenjene prvenstveno za potrebe naše proizvodnje, ali viškove planiramo da plasiramo na domaćem tržištu. Ovo je samo početak, predviđeno je i značajno povećanje količina u sledećoj godini. U toku je razvoj novih obrok-salata, kao i novih vrsta miks salata. Planirano je širenje postojećeg asortimana proizvodima Dimmidisi iz naših fabrika iz Italije i Španije. Takođe, u drugoj polovini godine očekuje nas i pokretanje Dimmidisi vrapova, po uzoru na obrok-salate, sa ukusima prilagođenim domaćem tržištu.
U toku je rad na razvoju više novih projekata i na unapređenju postojećih kategorija za naše partnere, na kojima zajednički radimo. Svakako, plan do kraja godine je da zajedno sa našim partnerima proizvedemo i plasiramo preko 19 miliona proizvoda na domaćem i regionalnom tržištu.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: La Linea Verde