Kupovina u Srbiji skočila za DVE MILIJARDE dinara

Domaćinstva u Srbiji su od 24. februara do 15. marta na hranu, piće, ličnu negu i kućnu hemiju potrošila dve milijarde dinara više nego u istom periodu prošle godine, saopštio je Panel domaćinstava.

Toaletni sapun je postao jedan od najtraženijih proizvoda u Srbiji, odmah iza šećera i brašna, navodi se u saopštenju.

Vodeći trgovinski lanci u Srbiji povećali su svoja tržišna učešća u ove tri nedelje, uz rast potrošnje domaćinstava od 20 odsto, a trgovačke marke su zabeležile veću stopu rasta nego brendirani proizvodi.

U „korona kupovinama“ učešće artikala kupljenih na promociji se umanjilo, pokazuju rezultati istraživanja, koja navode i da mlađa domaćinstva nisu pribegavala kupovinama zaliha, ni približno onoliko koliko su to činila starija domaćinstva.

Kupci iz Beograda i Vojvodine su nešto više trošili na zalihe, nego domaćinstva u istočnoj i južnoj Srbiji.

Najveći rast zabeležen je u grupi neprehrambenih proizvoda, proizvoda za ličnu negu i higijenu i proizvoda za čišćenje u domaćinstvu, dok sa druge strane potrošnja domaćinstava na pića pokazuje trend opadanja u analiziranom periodu.

Ubedljivo najveći rast, veći od 70 odsto, beleže brašno, šećer i toaletni sapuni, potom sledi smrznuto povrće, konzervirana tuna, jaja, toaletni papir, testenina, smrznuto pecivo i jestivo ulje.

Izvor: Danas, FoNet

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE