Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Žena, zdravlje

    Ograničenja oglašavanja proizvoda za žene imaju ŠTETNE POSLEDICE po njihovo zdravlje

    Brend za ličnu negu Frida je u sredu pokrenuo onlajn platformu samo za odrasle sa snimcima koji pokazuju kupcima kako da koriste svoje proizvode za plodnost, prenatalne i postpartalne proizvode. Takvu praksu odbile su pojedini giganti poput Amazona i Mete, što ima loše efekte po zdravlje žena.

    Platforma, razvijena zajedno sa zdravstvenim radnicima, dobrim delom je odgovor na mnoge marketinške platforme i sajtove društvenih medija koji uklanjaju ili odbijaju reklame za reproduktivno zdravlje i zdravlje žena koje autentičnije prikazuju ženska tela, rekla je osnivač i izvršna direktorka ,,Fride“ Čelsi Hiršhorn.

    „Možete da odete na Instagram i naučite rutinu nege lepote od 10 koraka, ali jednostavno nema mogućnosti za brendove poput našeg koji prave proizvode koji pomažu ženama u ovim vremenima. Pokazujemo ženama kako da natapaju bradavice fiziološkim rastvorom. Pokazujemo ženama kako da učine perineum eleastičnim pre porođaja da bi umanjile rizik od cepanja. Pokazujemo im kako da pravilno očiste vaginu nakon vaginalnog porođaja“, rekla je ona za CNN.

    Hiršhorn je rekla da ne očekuje da će se ovaj eksplicitan sadržaj prikazivati na društvenim mrežama ili televizijskim  kanalima s obzirom na njihove smernice za sadržaj, ali, pošto neke platforme dozvoljavaju takav materijal, „pokazivanje ženskih tela mora biti dozvoljeno i u neseksualnim okolnostima“.

    Žena, zdravlje

    Žena, zdravlje (Pexels)

    Ograničen prostor za eksplicitan sadržaj

    Kada je reč o eksplicitnijem sadržaju i golotinji, ona tvrdi da bi trebalo da postoji bezbedan, starosno ograničen prostor za ove informacije koje se distribuiraju ljudima kojima su potrebne.

    Dok su Frida proizvodi dostupni u maloprodajnim objektima kao što su CVS, Target i Walmart od 2019. godine, Hiršhorn opisuje konstantno napredovanje kada je reč o borbi za marketinški prostor.

    ABC je 2019. godine odbio da emituje oglas koji je kompanija poslala tokom ceremonije dodele Oskara koji je prikazivao ženu nakon porođaja kako koristi toalet. Iako reklama nije sadržala golotinju, Hiršhorn je otkrila da joj je ABC rekao da ne dozvoljava sadržaj koji sadrži oružje, politiku, seksualnu golotinju ili proizvode za žene. Portparol ABC-a je u to vreme kazao da ne žele da komentarišu svoje politike i smernice oglašavanja.

    Smernice mreže iz 2023. navode da je „reklamiranje proizvoda za intimnu, ličnu negu, kontracepciju i proizvode za plodnost prihvatljivo od slučaja do slučaja. Takvo oglašavanje treba da bude predstavljeno na odgovarajući način i biće podložno ograničenjima u rasporedu“.

    Žena, zdravlje

    Žena, zdravlje (Pixabay)

    Zdravlje žena i slučaj Amazona

    Na Amazonu, jedan proizvod namenjen za ublažavanje bolova u grudima zbog mastitisa, koji pogađa žene koje doje, označen je kao neprikladan jer je pakovanje pokazivalo ilustraciju dojke, tvrdi Hiršhorn.

    „U jednom slučaju, imali smo sliku žene sa jednom nogom u vazduhu koja drži špric za oplodnju kod kuće, verovatno je napunjen semenom. Tako koristite proizvod. Nije pokazivao nijedan deo njenog tela osim nogu i ruke“, rekla je Hiršhorn.

    Oglas je odbijen od strane sistema za automatsku reviziju zbog toga što je uključio reč „plodnost“, navela je Frida.

    Amazon je odbio da komentariše. Matična kompanija Instagrama Meta nije odgovorila na zahtev CNN-a za komentar.

    Amazonova politika kaže da „oglasi ne smeju da prikazuju potpuno vidljive intimne delove tela: genitalije, ženske grudi i zadnjicu“, ali pravi izuzetak za delimičnu golotinju ako je relevantna za određeni proizvod.

    Smernice zajednice Instagrama, koje regulišu oglase koje dozvoljava, navode da nije dozvoljena golotinja, ali „fotografije u kontekstu dojenja, porođaja i trenutaka posle porođaja, zdravstvenih situacija (na primer, nakon mastektomije) ili čin protesta su dozvoljeni“.

    Amazon

    Amazon (AP Photo/Michel Spingler, File)

    Meta

    Meta je godinama kritikovana od strane stručnjaka za žensko zdravlje i zagovornika ograničavanja sadržaja koji se odnosi na žensko reproduktivno zdravlje.

    „Algoritmi kakvi su trenutno dizajnirani izgleda da obuhvataju mnogo informacija o vaginalnom zdravlju i zdravlju dojki i to ne dozvoljavaju. I nisu u pitanju samo algoritmi, jer se mnoge stvarne politike koje su napisali ljudi u ovim kompanijama i dalje menjaju“, rekla je za CNN Džeki Rotman, izvršni direktor i osnivač Centra za pravdu intimnosti (CIJ).

    CIJ, koji se udružio sa Fridom i koji podržava pokretanje svoje platforme Frida Uncensored, objavio je izveštaj u januaru 2022. optužujući Metu da ima pristrasne algoritme, navodeći da je utvrđeno da su oglasi za reproduktivno zdravlje muškaraca dozvoljeni.

    Nakon izveštaja, Meta je prilagodila svoju politiku oglašavanja „proizvoda ili usluga za odrasle” u oktobru 2022. kako bi uključila jasnije smernice o reproduktivnom zdravlju, pojašnjavajući da dozvoljava promociju „proizvoda ili usluga za reproduktivno zdravlje” ako je sadržaj usmeren na „ljude od 18 godina ili starije.”

    U svojim smernicama politike za proizvode i usluge za odrasle, Meta (FB) je tvrdila da je ta tema osetljiva, navodeći da kao globalna kompanija treba da uzme u obzir „široku lepezu ljudi iz različitih kultura i zemalja“ kako bi „izbegla potencijalna negativna iskustva.“

    Ali CIJ je rekao da „Meta i dalje odbija ove reklame u praksi“. CIJ je podneo žalbu Federalnoj komisiji za trgovinu tražeći od nje da postupi u skladu sa politikom sadržaja platforme, a trenutno radi na drugom izveštaju koji istražuje navodnu diskriminatornu cenzuru na drugim medijskim platformama kao što je Amazon.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay, Pexels, Beta AP Photo/Michel Spingler

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE