Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Svetski stručnjaci na konferenciji PRilika 2014.

    Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) organizuje 7. i 8. novembra u Zvezdara Teatru u Beogradu, šestu međunarodnu konferenciju pod nazivom „Komunikacija na (s)ceni”. Cilj ovogodišnje konferencije PRilika jeste da ponudi odgovore na goruća pitanja iz struke, kako se uspešno suočiti sa promenama i ići u korak sa trendovima.

    Na ovogodišnjoj konferenciji, DSOJ će ugostiti renomirane predavače iz Evrope, Srbije i regiona, a između ostalih i tri vodeća međunarodna komunikaciona stručnjaka – Jeremy Galbraitha, Paula Holemsa i Donalda Steela.

    Jeremy Galbraith je generalni direktor kompanije Burson-Marsteler za područje Evrope, Bliskog istoka i Afrike, globalni direktor za strateško komuniciranje i član Burson-Marstelerovog globalnog tima lidera. Pridružio se Burson-Marsteler kompaniji 1995. godine, kada je bio na čelu UK Public Affairs Practice, a potom je od 2000. do 2007. bio direktor Burson-Marsteler u Briselu. Pre toga bio je zamenik generalnog direktora vodeće firme za politički konsalting – Westminster i direktor sestrinske kompanije u Briselu. Godine 2012. dobija nagradu SABRE za izuzetno individualno dostignuće, nakon čega ga 2014. godine Sunday Times i Debrett’s imenuju za jednog od 500 najuticajnijih ljudi u Velikoj Britaniji. Na konferenciji PRilika 2014 govoriće na temu "10 globalnih komunikacionih trendova".

    Paul Holmes je više od 20 godina pisao tekstove na temu odnosa s javnošću u Evropi i Sjedinjenim Američkim Državama, a trenutno radi kao izvršni direktor The Holmes Group i urednik The Holmes Report. Kao urednik, Holms piše nedeljni newsletter koji čita više od pet hiljada profesionalaca iz oblasti odnosa s javnošću u više od 40 zemalja. Holms je, takođe, predsednik žirija SABRE nagrade, najvećeg svetskog takmičenja, na kom se dodeljuju priznanja za uspeh u oblasti odnosa s javnošću. Na konferenciji PRilika 2014 govoriće na na temu "Budućnost je naša – pobedili ili izgubili".

    Drugi dan konferencije obeležiće radionica Donalda Steela na temu "Krizna komunikacija u eri društvenih medija". Donald Steel je stručnjak za reputaciju, krize i upravljanje promenama. Bio je 11 godina glavni savetnik za komunikacije kompanije BBC sa sedištem u Londonu, a trenutno radi kao konsultant velikog broja klijenata u Evropi, na Balkanu, Bliskom Istoku i azijsko-pacifičkom regionu. Tokom svoje karijere na BBC-u bavio se nekim od najvećih medijskih priča u poslednjoj deceniji, od ubistva britanske najpopularnije TV voditeljke Jill Dando, terorističko – bombaškog napada na TV centar BBC-a u Londonu, do otmica novinara i urednika, političkih i diplomatskih pitanja. Stil je i direktor Johnston Associates, specijalizovane PR agencije za pružanje usluga avio kompanijama sa sedištem u London Heathrow.

    Pored njih, na PRilici učesnici će moći da čuju i neke od uspešnih regionalnih i domaćih stručnjaka u oblasti komunikacija poput Damira Juga, dekana Edward Bernays škole za komunikacijski menadžment i člana Upravnog odbora hrvatske agencije Millenium promocija i Miše Lukića, predsednika Upravnog odbora Publicis Group Serbia.

    Na ovogodišnjoj konferenciji, pod nazivom "Komunikacija na (s)ceni", predviđeno je da se održe i studije slučaja kompanija NIS, Philip Morris i IKEA, kao i dve panel diskusije i prezentacija rezultata istraživanja European Communications Monitor 2014 za Srbiju.

    Više informacija o konferenciji i predavačima pronađite na sajtu DSOJ.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE