Weekend Media Festival: Rovinjski magnet za regionalnu poslovnu zajednicu
Weekend Media Festival po sedmi put ove godine okuplja regionalnu komunikacijsku industriju, ali i druge poslovne sektore. Pod pokroviteljstvom Adris grupe, u Rovinju će se na pedesetak predavanja i panela od 18. do 21. septembra raspravljati o širokom rasponu tema, uz neizostavnu vrhunsku zabavu i opuštenu atmosferu.
Direktor festivala Tomo Ricov ističe kako je razloga za dolazak u Rovinj svake godine sve više. „ Stalno uvodimo novitete, pa tako ove godine imamo dodatnu dvoranu rezervisanu samo za radionice, jer želimo da ljudi odu iz Rovinja s vrlo praktičnim znanjima. Na panelima postavljamo i neka teška pitanja, ali potom uveče nudimo vrhunsku zabavu i opuštanje. Najveći nam je izazov da ostanemo zanimljivi i relevantni. Sudeći po interesu i prijavama, mislim da smo u tome uspeli.“
“Program je ove godine bogatiji nego ikada i odvija se u čak pet dvorana. Bogatom ponudom sadržaja posetiocima je omogućeno da sami oblikuju svoj Weekend i da iz Rovinja ponesu sopstveni doživljaj i znanja koja su njima potrebna“, kaže direktor programa festivala Nikola Vrdoljak.
Interes za 7. Weekend Media Festival nadmašuje prethodne godine, pa su smeštajni kapaciteti u Rovinju gotovo popunjeni. Sve rekorde ove su godine oborile i revija reklamnih agencija BalCannes i nagrada SoMo Borac. Za BalCannes, marketinški događaj godine u regiji, prijavilo se čak 147 projekata (65 više nego lani), a za SoMo Borac je stiglo 135 prijava, 35 više nego prošle godine.
Program sedmog Weekend Media Festivala možete pogledati OVDE.