Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Od oglašavanja na mobilnim uređajima 8,9 milijardi dolara

    Globalni prihodi od oglašavanja na mobilnim uređajima prošle godine porasli su 82,8 odsto, na 8,9 milijardi dolara, sa 5,3 milijarde dolara koliko je ta cifra iznosila 2011. godine.

    Predstavnici organizacije Interactive Advertising Bureau (IAB), koja je prikupila podatke, ocenjuju da mobilni uređaji postaju sve značajniji medij za oglašavanje koji šire domet za sadržaje i komunikaciju, prenosi portal Bug.hr.

    Najveće tržište za mobilno oglašavanje je azijsko-pacifička regija sa udelom od 40,2 odsto, a malo iza je Severna Amerika, koja je zauzela 39,8 odsto tržišta.

    Na trećem mestu je Zapadna Evropa sa udelom od 16,9 odsto, a zatim sa vrlo malim udelima slede Srednja Evropa (1,3 odsto), Srednji istok i Afrika (1,2 odsto), te Latinska Amerika (0,6 odsto).

    Najvažniji razlog za veliki rast mobilnog oglašavanja je sve veća popularnost "pametnih" mobilnih telefona, veća dostupnost 3G i 4G mobilnih mreža, te bolje usmeravanje oglasa.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE