Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tihi Luksuz

    „Tihi luksuz“ nije više samo modni trend: Najbogatiji danas i putuju u tom stilu

    Skijanje na devičanskom snegu na Antarktiku za 2,2 miliona dolara, safari sa polarnim medvedima u „zabranjenom” delu norveškog Svalbarda za 300.000 dolara, prećenje praćenje snežnih leoparda na Himalajima sa poznatim istraživačima za 100.000 dolara? Iskustva sa skupim putovanjima poput ovih ukazuju na trend „tihi luksuz“ koji je započeo u svetu mode, sa bezvremenskim predmetima koji su nadmašile odeću sa kojih vrište oznake brendova.  

    Skrivanje bogatstva sada se preliva u industriju putovanja, pošto se jedan procenat ljudi sve više odriče blistavih destinacija koje se mogu videti i na kojima ih mogu videti, kao što je Kapri, radi diskretnijeg bekstva.

    Manje reflektora, više smisla

    Jaclin Siena India, osnivač ultra-luksuzne turističke kompanije Siena Charles, rekla je da sebe smatra dugogodišnjim pobornikom tihog luksuza.

    Dok drugi možda više vole pariske bulevare ili obale Monaka, ona jednom godišnje beži u vijetnamski Ho Ši Min. Ona je rekla da su njeni klijenti više nego ikada usredsređeni na svoje porodice, dobrobit i mentalno zdravlje „jer je svet mnogo stresniji nego ranie.” Kao rezultat toga, oni traže više od putovanja, piše CNBC. 

    Ali još jedan važan aspekt pokreta tihog luksuznog tiče se bezbednosti. Pošto su kuće slavnih u poslednje vreme bile meta lopova, događaji visokog profila poput Superboula su manje atraktivni, kaže Indija.

    Shodno tome, klijenti sve češće traže udaljena odredišta.

    Tihi Luksuz

    Unsplash+

    „Upravo smo rezervisali odmor za porodicu milijardera na ostrvu u vili u Brazilu. Brazil nije mesto koje ljudima odmah pada na pamet… Ali, za mene, to je mesto koje još uvek ima autentičnost i dušu. Ima odličnu hranu i neverovatnu spa i wellness kulturu“, rekla je Indija.

    Afrika je još jedno mesto gde klijenti mogu da nađu samoću, rekla je ona. To je bio izbor bivšeg predsednika SAD Džordža W. Buša, koga je pratila na mukotrpno organizovanom ličnom putovanju u Etiopiju 2015. godine.

    Ekskluzivnost i privatnost

    Roman & Erica je kompanija koja se bavi luksuznim životnim stilom koji vode muž i žena Erica Jackovitz i Roman Chiporukha. Jackovitz, rodom iz Njujorka, uporedio je tihi luksuz sa nenaglašenom elegancijom kašmira, suprotstavljajući ga trendu „nošenja natpisa Chanel preko grudi“.

    Jackovitz upravlja životnim potrebama 30 porodica, od političara i tehničkih izvršnih direktora do rukovodilaca hedž fondova. Za njih, tiha luksuzna putovanja su esencija ekskluzivnosti i privatnosti, rekla je ona. Ali pandemija je ubrzala želju među bogatim putnicima da imaju smislena iskustva, koja mogu da variraju od preporuka za tihe jutarnje šetnje do organizovanja teniskog meča sa Rodžerom Federerom, rekla je.

    Posao ugostiteljstva za ultra bogate dolazi sa novim izazovom: dostupnošću. Prema izveštaju kompanije Henlei & Partners iz 2023. godine, širom sveta postoji 28.420 centimilionera, a to su oni sa imovinom od najmanje 100 miliona dolara za ulaganje. To je skoro 12% više od procena iz 2022. i dvostruko više od broja koji je postojao 2003. godine.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash+

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE