Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    kolica

    Zašto su kolica za kupovinu tako često polomljena?

    Uđete u prodavnicu da zgrabite nekoliko potrepština i uhvatite se kako gurate, podižete i vučete svoja kolica između rafova dok jedan točak škripi i zapinje o linoleum. Dugo kruži urbani mit koji kaže da trgovci namerno čine kolica nezgrapnim kako bi vam usporili kotrljanje niz prodavnicu, u nadi da će vam skrenuti pažnju na više robe.

    „Ozloglašeni točkovi sa kojima se vodi svakodnevna bitka su zapravo stvoreni uzastopnim udarcima kojima su kolica za kupovinu često izlagana“, objasnio je Aleks Pulos.

    Pulos je direktor prodaje R.V. Rogers, koji isporučuje hiljade kolica za kupovinu kompanijama kao što su Whole Foods, Tractor Supply Company i Meyer. Veća je verovatnoća da će kolica u prodavnicama prehrambenih proizvoda imati problematične točkove nego kod drugih tipova prodavaca, kao što su prodavnice odeće ili drogerije, gde kolica nemaju veliku upotrebu. Primarni krivac, međutim, često nije sam točak, već način na koji su točkovi pričvršćeni za kolica, piše CNN Business. 

    Vremenom, vučenje kolica kroz neravne parkinge, rvanje preko praga ulaza i izlaza iz prodavnice, i guranje istih gore-dole ivičnjakom, iskrivljuje ploču točkova, metalni komad koji pričvršćuje mehanizam točka za telo kolica.

    „Ako se ta ploča sa točkovima samo malo uvrne, to bi moglo podići točak nagore, a onda oba točka ne dodiruju tlo u isto vreme“, rekao je on.

    U savršenom svetu gde se kolicima rukuje nežno i koriste samo u zatvorenom prostoru, standardni poliuretanski točak kolica za kupovinu od pet inča mogao bi da traje između šest i osam godina, rekao je Alvar Diaz, potpredsednik prodaje i marketinga kompanije za proizvodnju točkova i točkova P&H Casters. U radnji koja radi 24 sata dnevno, verovatnije je da će trajati dve ili tri godine, dok metalni točkovi traju oko pet. Ali zamena točka bez obraćanja pažnje na ploču i šrafove koji sve drže na okupu znači da novi točak može biti jednako klimav kao i stariji.

    kolica

    Vraćanje kolica za kupovinu

    Potrošači snose deo odgovornosti za oštećena i pokvarena kolica za kupovinu. Kolica koja su napuštena napolju nakon što kupci utovare hranu u svoja vozila ostavljena su na milost i nemilost ekstremnoj vrućini, snegu, ledu i soli na putu. To produženo izlaganje može oštetiti kolica i točkove.

    Da bi se borili protiv ovoga, prodavci prehrambenih proizvoda u Evropi, kao što su Aldi, Tesco i Lidl, imaju brave na novčiće na svojim kolicima. Kupci ubacuju novčić da bi „pozajmili“ kolica i dobijaju ga nazad kada ih vrate na prvobitno mesto na kraju svoje kupovine. Ovaj sistem, iako nije uobičajen u SAD, omogućava mnogo duže trajanje kolica i manje klimavih točkova.

    „Brave na novčiće osiguravaju da kolica uvek budu tamo gde treba da budu“, rekao je Poulos

    Dizajniranje boljih kolica

    Jedan od načina da se poveća izdržljivost je promena materijala točkova sa tipičnog poliuretana na skuplju gumu. Gumeni točkovi su decenijama bili oslonac motorizovanih kolica za kupovinu, rekla je Beth Thieme, predsednica i izvršna direktorka kompanije Amigo Mobiliti, koja je proizvela prva motorizovana kolica 1968. godine.

    Dok gumeni točkovi koštaju dvostruko više od standardnih poliuretanskih, Diaz kaže da točkovi od prirodne gume P&H Casters mogu da traju oko deceniju bez prevelikog maltretiranja od strane kupaca. U prometnijem okruženju mogu da izdrže između četiri i pet godina.

    Međutim, mnogi prodavci biraju jeftinije delove jer je prvobitna cena obično viša za izdržljiviji materijal, dodao je Poulos. Ove kompanije moraju češće da menjaju ove delove jer se uvijaju i deformišu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Freepik/Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE