Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Netfliks

    Suosnivač Netfliksa otkrio TAJNU balansa između posla i života

    Suosnivač Netfliksa Mark Randolf je održao odličnu lekciju u jednoj rečenici o tome kako postići ravnotežu između posla i života. Njegova definicija uspeha govori o postavljanju prioriteta.

    Kada je reč o poslu i vlasništvu nad biznisom, na ovom svetu postoje dve vrste ljudi.

    Prvi stavlja kompaniju iznad svega. Rade izuzetno dugo, skoro nikada ne uzimaju slobodno i daju prioritet poslu umesto porodičnim odnosima, zdravlju i skoro svemu drugom.

    Drugi posmatra kompaniju kao sredstvo za postizanje cilja. Kao i prvi vlasnik, on ili ona su strastveni u poslu. Ali njihovi prioriteti leže na drugom mestu. Mark Randolf je drugi tip vlasnika kompanije.

    Rendolf je suosnivač Netflik-a, prvi izvršni direktor kompanije i pisac knjige „That Will Never Work: The Birth of Netflix and the Amazing Life of an Idea“.

    Netflix

    Netflix, suosnivač (Pixabay)

    Radna filozofija suosnivača Netfliksa

    U nedavnom viralnom tvitu, Rendolf je bacio svetlo na to kako se njegova radna filozofija razlikovala od današnjih filozofija izvršnih direktora, piše INC.

    „Naporno sam radio, tokom cele svoje karijere, da održim ravnotežu između svog života i posla“, napisao je Rendolf. To uključuje praksu za koju kaže da mu je prioritet decenijama: izlasci utorkom sa svojom ženom.

    „Više od trideset godina imao sam težak prekid utorkom. Kiša ili sunce, otišao sam tačno u 17 časova i proveo veče sa najboljom drugaricom…. Ništa me to nije omelo. Nema sastanka, nema konferencijskog poziva, nema pitanja ili zahteva u poslednjem trenutku. Ako imaš nešto da mi kažeš u utorak popodne u 4:55, bolje da to kažeš na putu do parkinga“.

    Rendolfov ceo tvit vredi pročitati, ali se može sažeti u njegovoj pretposlednjoj rečenici:

    „Ono na šta sam najponosniji u životu nisu kompanije koje sam osnovao, već činjenica da sam uspeo da ih pokrenem dok sam ostao u braku sa istom ženom, što moja deca rastu poznavajući mene i (najbolje što mogu da kažem) da mi se sviđa i da mogu da provodim vreme baveći se drugim strastima u svom životu.“

    Ovaj tvit, a posebno ova rečenica, predstavlja lekciju o tome kako postići ravnotežu između posla i privatnog života koristeći emocionalnu inteligenciju – sposobnost razumevanja i upravljanja emocijama.

    netfliks, studio

    netfliks, suosnivač (Pexels)

    Emocionalno inteligentan način za postizanje ravnoteže između posla i života

    Teško je voditi posao. Naročito u kulturi koja promoviše težak rad, spavanje u kancelariji i davanje prioriteta poslu nad svime, jer je to ono što je potrebno za uspeh.

    Ako je to put kojim ste izabrali da idete kao vlasnik kompanije (ili čak zaposleni), to je vaše pravo.

    Ali možda vam to nikada nije bio cilj. Možda nikada niste mislili da posao preuzme vaš život. Reč je o zamki rada tokom izuzetno dugih dana, tokom dužeg vremenskog perioda, uz ugrožavanje zdravlja.

    Zamka multitaskinga ili razmišljanja o tome kako da rešite poslovni problem – dok istovremeno pokušavate da razgovarate sa bliskim prijateljem.

    Zamka propuštanja večernjeg sastanka ili igre vašeg deteta ili drugih stvari za koje kažete da su važne, ali vaši postupci pokazuju drugačije.

    Posao, suosnivač

    Posao, suosnivač (Pexels)

    Rendolfov tvit pokazuje emocionalno inteligentniji način

    Kada zapišete svoju definiciju uspeha, kao što je Rendolf uradio, ponovo potvrđujete svoje primarne ciljeve, vrednosti i principe pozivajući stvari koje zaista volite. Zatim možete koristiti tu definiciju kao centar koji će vam pomoći da fokusirate svoje misli, što će zauzvrat uticati na vaše emocije – pomažući vam da radite ka toj definiciji uspeha.

    Zapamtite da je vaš posao način da zadovoljite svoje materijalne potrebe, ali je i prilika – da dizajnirate život kakav želite. Prilika da živite život pod vašim uslovima. Prilika da uzmete slobodan dan, pa čak i nedelju ili dve, a da nikog ne pitate za dozvolu. I što je najvažnije, prilika da date prioritet ljudima i stvarima koje su vam najvažnije.

    Možda je to tip vlasnika kompanije kakav želite da budete. Onaj ko voli da vredno radi, ali ko još više voli druge stvari.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash, Pexels, Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE