Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Stefan Tošović

    Šira slika

    Piše: Glavni i odgovorni urednik Stefan Tošović

    U majskom izdanju našeg magazina, tradicionalno, bavimo se temom, teorijom i praksom uticajnog, odgovornog i održivog poslovanja (CSR). Ovoga puta tom diskursu dodajemo i analizu faktora koji se odnose na šire socijalne aspekte i principe (ESG), među kojima nije samo odnos kompanija prema zajednici nego i prema zaposlenima, kao i prema korporativnom upravljanju i edukaciji.  

    Imajući u vidu najpre emotivni, a potom društveni i politički kontekst u kom se kao zajednica trenutno nalazimo, čini se da je takozvana plemenita strana biznisa, u koju možemo uvrstiti ESG principe i CSR prakse, jedino o čemu sada ima smisla govoriti a da se tiče posla i poslovnih okvira. Kako biznis može da utiče na ozdravljenje naše zajednice? 

    Banke i telekomunikacione kompanije, pored ostalih firmi od velikog društvenog uticaja, nakon tragedije na Vračaru, intenzivirale su svoju strategiju usmerenja ka projektima koji treba da utiču na zdraviju zajednicu i srećniju decu.  

    Oni koji i dalje ćute, očigledno praveći se da se ništa nije desilo, čast izuzecima koji su tu da pravilo potvrde, jesu istaknuti biznismeni, u javnosti predstavljeni kao primeri odvažnosti i upornosti. Upravo bi trebalo da oni stvari pomeraju ka dobrom i boljem, oni koje slušamo i gledamo u podkastima, čiji nam isečci izleću sa svih digitalnih strana i kanala. Čini se da su, kako je jedna koleginica lepo objasnila, najglasniji zagovornici principa „thinking out of the box” izabrali strategiju „living inside the cage”, da se izrazim na anglosaksonskom, jer će me tako bolje razumeti. 

    Lično i odgovorno, držim da je u ovom trenutku besmisleno pisati i pričati o bilo čemu što na posredan ili neposredan način ne doprinosi zdravijoj zajednici. Pamet u glavu, dobrotu u dušu. U međuvremenu, pročitajte novi BIZLife, imamo nekoliko predloga kako da nam bude bolje (u okviru teme broja, od 12. do 33. str.). 

    Čuvajte se. 

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Zoran Rašić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE