Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako stići do prvog klijenta?

    Piše: Nemanja Živković, Business Developer i vlasnik Funky Marketing

    Moram reći da moj put nije bio put osobe koja kreće iz početka.

    Godinama sam, dok sam radio u drugim agencijama, gradio zajednicu, gradio lični brend i autoritet. Radio sam u svim aspektima agencije – vodio digital, vodio operacije, ali vodio i celu kompaniju kao generalni menadžer. Doći do prvih klijenata je, u mom slučaju, bilo jednostavno. Stalno sam im bio pred očima – videli su me dok sam držao radionice, govorio na konferencijama… Gledali su moje video-zapise i znali su moje veštine.

    Kako stići do tih prvih klijenata? Evo nekoliko saveta koji vam u tome mogu pomoći.

    Najpre, dođite do samo jednog klijenta. Ne jurite gomilu. Za početak vam je dovoljan samo jedan koji će vas preporučiti dalje i pomoći vam da skalirate.

    1. Kontaktirajte sa ljudima koje poznajete i za koje znate da im možete pomoći i da im možete rešiti problem. 

         Na početku je idealan klijent onaj koji vam može platiti da mu pomognete da reši određeni problem.

    1. Kreirajte sadržaj.

         Pokažite ekspertizu i izgradite autoritet kroz kreiranje sadržaja na platformama koje su vama bliske.

    1. Proveravajte sajtove na kojima kompanije traže radnike.

         Često kompanije traže radnike da bi rešile problem koji imaju. Ako naiđete na oglas koji je kreiran upravo za vas, kontaktirajte sa kompanijom i ponudite svoje rešenje problema. Možda će umesto novog radnika angažovati vas kao spoljnog saradnika da im rešite problem.

    1. Posećujte konferencije (više netvorkinga).

         Nemojte ići na konferencije da biste po svaku cenu našli klijente. Upoznajte se sa ljudima koji možda i neće biti klijenti, ali imaju veze i mogu vas preporučiti nekome kome vaše usluge stvarno trebaju.

    1. Radite neke stvari i besplatno.

         Uvek sam bio za varijantu da klijentima koji se obavežu na dugoročnu saradnju ponudim besplatan sajt. Razmislite šta biste mogli da ponudite, a da zauzvrat dobijete mnogo više.

    1. Kreirajte jednostavan fanel. 

         Ne morate u početku imati sajt. Dovoljno je kreirati landing stranu, lid magnet, set imejlova i možete krenuti sa promocijom svojih usluga.

    1. Obavestite ljude da tražite klijente.

         Budite aktivni. Ažurirajte profile na društvenim mrežama, obavestite da ste u potrazi za klijentima.

    1. Cold Outreach preko imejla i LinkedIna.

         LinkedIn je platforma gde organski možete doći do velikog broja ljudi. Iskoristite to. Outreach preko imejla nešto je što če uvek dati rezultat ukoliko vam kopirajting ide od ruke.

    1. Sarađujte sa drugim kompanijama.

         Radite samo ono u čemu ste najbolji, ostalo prosledite ljudima u čije ste se veštine uverili. Isto tako će i oni preusmeriti poslove vama.

    1. Gostujte na blogovima, potkastima i Jutjub kanalima.

         Gostujte što više. Tako će za vas čuti i ljudi koji prate domaćine kanala na kojima gostujete.

    1. Budite aktivni u onlajn zajednicama.

         Onlajn zajednice, posebno na Fejsbuku, sjajan su početak i izvor potencijalnih lidova.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE