Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Branko Babić o emocijama u poslu i tome koji biznis NIKADA NE BI POKRENUO

    Konferencija BIZNIS PRIČE namenjena preduzetnicima i svima onima koji tek planiraju da se upuste u preduzetničke vode održana je prethodna dva dana u Novom Sadu.

    Među brojnim predavačima iz sveta biznisa koji su podelili svoja znanja i iskustva sa prisutnima bio je i preduzetnik Branko Babić koji je govorio emocijama u poslovanju, ali i svom usponu ka vrhu.

    On je objasnio kako je izgledao put od jedne porodične organizacije u kompaniji do velike korporacije.

    „Od male kancelarijice smo napravili jednu ozbiljnu internacionalnu kompaniju, sa svojim saradnicima sam zajedno prošao kroz mnoge muke, ali smo i zaradili nešto. Međutim 2020. godine ja počnem da signaliziram da obim našeg biznisa i broj ljudi koji je uključen u poslovanje ne može da podnese jednu postavku koja je slična, ako ne i ista kao postavka jednog porodičnog biznisa, gde samo nekoliko ljudi je uključeno u sve sektore poslovanja. Moji saradnici su tada procenili da je nama nepotrebna korporatizacija“, kazao je Babić na predavanju.

    Biznis priče (Vladimir Veličković)

    Babić je napomenuo i da su se njegovi saradnici i ljudi na visokim pozicijama u kompaniji toliko protivili korporatizaciji da više nisu deo nje. Nastavio je o emocijama i vrednosti nemanja istih u biznisu.

    „Bilo mi je teško kada sam napustio roditelje, bilo mi je teško kada je otišla moja sestra iz kompanije, koju sam odstranio jer se razbolela, a ne zato što sa njom nisam imao neka neslaganja. Ali kada pričamo o vrednosti donošenja tako teških odluka, treba razmišljati da nam je danas teško danas da bi nam sutra bilo dobro. Emocije ne mogu potpuno da se isključe, ja sam siguran da sam se u tim momentima rukovodio emocijama i imao ih kao primarni alat u svom poslovanju, ili ne bih napravio priču kao što je ova danas ili bi verovatno propali“, rekao je preduzetnik da konferenciji „Biznis priče“.

    O poverenju

    Babić je pred više od 1.000 učesnika konferencije objasnio da je sve jako jednostavno i lepo dok funkcioniše na poverenje, ali do jednog momenta.

    Konferencija Biznis Priče, Branko Babić (BIZLife)

    „I to je ključna razlika između porodične firme i korporacije. U korporaciji nema poverenja, nemam ja tebi šta da verujem, izveštaji i rezultati, to mi treba, a sve ovo što je bilo pre toga je druženje“, istakao je on i dodao da nikada ne dozvoljava da mu se iko meša u viziju, jer ju je sam osmislio i sam zna kako ona treba da izgleda.

    Bez obzira na to koliko sam emotivan, ponekad i sam sebe iznenadim koliko sam surov. Kod nas u kompaniji ne postoji taj korporativni odnos gde jedni drugima persiramo, ali kada se ne ispune zadaci i muškarci plaču. Emocije uvek postoje, ali moraju da se obuzdavaju – naveo je Babić na konferenciji „Biznis priče“

    Učesnici su imali priliku da ovom uspešnom preduzetniku postave pitanja, a jedno od njih bilo je i koji biznis nikada ne bi pokrenuo.

    „Restoran. Hrana je moja velika ljubav. Kada sam imao, na primer, kozmetički salon mislio sam to će biti najjača stvar jer ću moći svaki dan da se masiram. Izmasirao sam se nula puta. Osim toga, toliko su mi se smučile i masaže i kozmetički salon da ne mogu da vam objasnim. Ja se plašim da ako bih ovako neku veliku ljubav kao što je hrana uveo u biznis da bi mi se smučilo, zato to ostavljam van biznisa. Svi me pitaju zašto ne otvoriš restoran, ali to što ja volim da spremam ne znači da moram da budem ugostitelj“, odgovorio je Babić.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. Prijavite se na naš newsletter.

     

    Konferencija „BIZNIS PRIČE“: Kako se uspešno vodi biznis 40 godina?

    Izvor: BIZLife/Mladen Stanković

    Foto: BIZLife/Vladimir Veličković

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE