Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    gorivo za privatne avione

    Bajden traži povećanje poreza na gorivo za privatne avione: Avio-kompanije se bune

    Predsednik Sjedinjenih američkih država Džo Bajden predlaže ogromno povećanje poreza na gorivo za privatne avione, prikazujući to kao deo napora da se bogati nateraju da plate svoj deo za usluge poput upravljanja vazdušnim prostorom zemlje. Njegova administracija predstavlja to kao pitanje pravičnosti, jer i putnici koji lete avio-kompanijama plaćaju posebne takse na svaku kartu. 

    Predlog je uključen u budžetski zahtev od 109,3 milijarde dolara za Ministarstvo saobraćaja SAD. Sudbina predloga u Kongresu još je nejasna. Mnoge Bajdenove budžetske ideje će biti razmatrane u Domu koji kontrolišu republikanci. Najveća trgovinska grupa za poslovnu avijaciju iznela je argumente protiv ciljanog povećanja poreza na gorivo, rekavši da privatni avioni pomažu kompanijama da uspeju i otvaraju nova radna mesta.

    Bela kuća je namenila skoro 22 milijarde dolara za Federalnu upravu za vazduhoplovstvo (FAA), uključujući sredstva za zapošljavanje najmanje 2.000 novih kontrolora letenja. Iz budžeta je planirano da se izdvoji i 62 milijarde dolara za puteve i mostove i 3,2 milijarde dolara za železničku infrastrukturu, inspekcije i putnički železnički sistem Amtrak.

    Privatni avion: Top 5 „pristupačnih“ simbola luksuza

    I putnici plaćaju porez

    Budžetom bi se postepeno povećavao porez na gorivo koje koriste privatni avioni sa oko 22 centa po galonu, koliko iznosi sada, na 1,06 dolara po galonu koliko je planirano da iznosi za pet godina. Odeljenje za saobraćaj kaže da bi povećanje pomoglo da se stabilizuje finansiranje FAA za upravljanje nacionalnim vazdušnim prostorom, koje uglavnom plaćaju putnici avio-prevoznika.

    Putnici avio-kompanije plaćaju akcizu od 7,5 odsto na karte i poseban namet do 4,50 dolara po letu kako bi pomogli u plaćanju aerodromskih projekata.

    Administracija kaže da privatni avioni čine 7 odsto svih letova kojima upravlja FAA, ali manje od 1 odsto poreza koji finansiraju savezni poverenički fond za avijaciju i aerodrome. Odeljenje za saobraćaj je saopštilo da će predlog prikupiti 1,1 milijardu dolara za pet godina.

    „Poslovna avijacija je industrija koja je od suštinskog značaja za američku ekonomiju i transportni sistem. Podržava radna mesta, povezuje zajednice, pomaže kompanijama da uspeju i pruža humanitarni podsticaj u vremenima krize. Ovo je industrija koju treba promovisati, a ne osuđivati“, kaže Bajden.

    Drugi najbogatiji čovek na svetu prodao privatni avion zbog tviteraša

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE