Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    U Hrvatskoj raste internet oglašavanje

    Investicije u zakup medijskog prostora u Hrvatskoj nastavile su pad i u 2013. godini, iako je taj trend ublažen i u odnosu na 2012. je manji za sedam odsto, dok je najveći rast ostvaren u oglašavanju putem interneta.

    Iako se pad ulaganja i dalje nastavlja, u 2013. taj trend je ublažen i ukupan utrošeni volumen na zakup oglasnog prostora u medijima u 2013. godini manji je za 7,0 odsto u odnosu na 2012. godinu.

    Najveći deo medijskog budžeta od 685 miliona kuna, odnosno 50 odsto, uložen je u zakup prostora na televizijama, sa neznatnim padom u odnosu na 2012. Manji pad je zabeležen i u spoljnom oglašavanju gde je volumen manji za pet miliona kuna.

    Najveći pad dogodio se u radijskom oglašavanju i iznosi 23 odsto, dok je u štampi zabeležen pad od 14 procenata.

    Deo budžeta za zakup medija je iz štampe prebačen u internet oglašavanje, što je povezano s promenama u korišćenju tih medija.

    U 2013. i dalje je nastavljen rast ulaganja u oglašavanje na internetu koje je zabeležilo rast od čak 19 odsto u odnosu na 2012.

    Od utrošenih 107 miliona kuna, najveći deo investicija uložen je u display oglase, search i društvene medije.

    U 2013. najveći rast ulaganja u zakup medijskog prostora ostvaren je sektoru trgovine, dok je značajan pad zabeležen kod robe široke potrošnje, hrane i automobilske industrije.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE