Brend koji vredi preko 100 milijardi dolara
Vrednost brenda korporacije Apple porasla je za godinu dana za 17,4 milijardi dolara, na 104,68 milijardi dolara, procenila je agencija Brand Finance, koja svake godine pravi rejting 500 najskupljih američkih trgovačkih marki.
U prvih pet su ušli još i Google, čija je vrednost procenja na 68,6 milijardi dolara, šest milijardi dolara više nego pre godinu dana, zatim Microsoft, sa 62,8 milijardi dolara, 17,3 milijarde više nego prošle godine.
Sledi Verizon, koji vredi 53,5 milijarde, posle rasta od 13,5 milijardi i General Electric vrednosti 52,5 milijardi dolara, 15,3 milijardi skuplji nego lane.
Top 10 najskupljih američkih brendova, prema verziji Brand Finance, zaključuju AT&T, Amazon, Wal-Mart, IBM i Coca-Cola, preneo je Itar tas. Coca-Cola je jedina iz prve desetorke koja je pojeftinila, sa 34,2 na 33,7 milijardi dolara.
Ukupna vrednost deset najskupljih američkih brendova ove godine je premašila 550 milijardi dolara.