Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Prvi konkretan korak ka `Beogradu na vodi`

    Uklanjanjem koloseka ispod mosta Gazela počeo da se otvara prostor za početak izgradnje projekta "Beograd na vodi".

    Predsednik Privremenog organa Beograda Siniša Mali je rekao da se radi o istorijskom trenutku za Beograd i za Srbiju, jer je to projekat koji će uticati na razvoj cele zemlje, pošto je plan da na izgradnji "Beograda na vodi" radi 20.000 radnika domaće građevinske industrije.

    Rok za ove aktivnosti da se završe je šest do osam meseci i ukoliko se to završi na vreme, a ima obećanja da hoće, mi ćemo do kraja ove godine krenuti u realizaciju "Beograda na vodi", odnosno u gradnju prva četiri objekta, rekao je Mali.

    To je šansa da srpska privreda izađe iz krize, konstatovao je Mali, ističući da će se, pored "Beograda na vodi", realizovati i projekti završetka buduće glavne železničke stanice Prokop, izmeštanja autobuske stanice i izgradnje pružne obilaznice od Belog Potoka prema Pančevu.

    Postoji sporazum o razumevanju koji je postignut sa investitorom iz Abu Dabija i to je dovoljno da se radovi pokrenu, ovo su aktivnosti vezane za ono što Vlada Srbije treba da uradi tako da nema razloga čekati na Ugovor s Emiratima, rekao je Mali.

    Kako je najavio, ugovor o projektu "Beograd na vodi" biće potpisan posle izbora, kad se formira nova Vlada Srbije, jer se čeka da ona osnuje istoimeno preduzeće.

    Mali je ukazao i na činjenicu da izmeštanjem glavne železničke stanice, opasne materije koje se prevoze u železničkom saobraćaju više neće prolaziti kroz centar Beograda.

    Prva faza pre roka

    Direktor Železnica Srbije Dragoljub Simonović rekao je da će u prvoj fazi demontaže koloseka biti obuhvaćena trećina od ukupno 50 kilometara pruge, a da mašina koja to radi može dnevno da ukloni 300 metara, tako da će posao biti završen pre predviđenih šest do osam meseci.

    Vrednost radova u prvoj fazi je 2,55 miliona evra, a u drugoj čiji rok završetka je dve godine, iznosi 62,4 miliona.

    Najobimnija, treća faza, koja predviđa izgradnju železničke obilaznice Beli Potok – Vinča – Pančevo, sa mostom preko Dunava kod Vinče, vredna je 242,5 miliona evra i rokom završetka radova od 30 meseci.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE