Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Reklamacije spornih računa do kraja januara

    Svi koji sumnjaju u decembarski račun za struju, moći će do kraja januara da ga provere i reklamiraju, a korekcija će biti urađena za tri dana, izjavio je novi direktor EPS Snabdevanja Željko Marković.

    On je poručio da građani prvo treba da provere stanje na brojilu i uporede sa iznosom na decembarskom računu i ako se ti iznosi ne poklapaju, treba da dođu na šalter za reklamacije EPS.

    Novac će im biti vraćan odmah ili će im sledeći račun biti umanjen za taj iznos, rekao je Marković i naveo da se do sada za reklamaciju prijavilo 30.000 potrošača, što je malo više od uobičajenog broja reklamacija.

    Uzrok grešaka kod decembarskih računa bio "ljudski faktor" i nije bilo sistemske greške niti namere "otimanja para od potrošača", ocenio je Marković posle sastanka svih direktora elektrodistribucija i rukovodstva EPS Snabdevanja sa ministarkom energetike Zoranom Mihajlović.

    On je poručio da će popusti za redovne platiše važiti do 25. u mesecu, a da će oni kojima se utvrdi da je reklamacija opravdana, takođe, imati pravo na redovan popust i posle tog roka.

    Ministarka Mihajlović je ponovila da je očito bilo grešaka i da to niko ne spori i poručila rukovodstvu EPS da to više ne sme da se desi i da sledeći računi moraju biti ispravni.

    Svaki direktor elektrodistribucije biće smenjen ako se bude ponovilo ovo "ludilo", rekla je Mihajlović i dodala da takve greške i propusti ne mogu da idu preko leđa potrošača.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE