Kako da povećate svoj profesionalni uticaj u 2013?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako da povećate svoj profesionalni uticaj u 2013?

    Nova godina je pogodan trenutak da kompanije preispitaju svoje ciljeve i prioritete i godinu započnu sa obnovljenom energijom i jasnom misijom. Donošenje i ispunjavanje prigodnih poslovnih novogodišnjih odluka predstavlja efikasan način da ostvarite maksimalane rezultate i pojačate uticaj vaše kompanije.

    Prema pisanju Business Insider-a 2013. godina će biti u znaku kontinuirane ekonomske vilatilnosti kroz rizike, monetranu politiku i ambivalentne stope nezaposlenosti, biće godina koju će obeležiti mikro preduzetnici, a pažnja će posebno biti fokusirana na povraćaj investicija u društvenim medijima, kao i filantropija kao potencijalno novi oblik marketinga.

    Kompanije koje će ostvariti uspeh naredne godine su one koje iznova definišu svoju krivu inovacija, uspostave jaku i nedvosmislenu korporativnu kulturu, i koriste informacije kako bi smanjile izdatke i povećale prinose uloženog kapitala.

    Fokusirajte se na kritične tačke vašeg poslovanja, ali kako bi vaša kompanija ostvarila maksimalan ekfekat, obratite pažnju na sledeće savete.

    Promene

    Ovo će biti najzvučnija reč sledeće godine. Tempo promena u tehnologiji kao i svemu što ona donosi nikad nije bio brži, a jednako rastu i očekivanja promena kod potrošača. Upravo ova činjenica je ključna i neophodno je pronaći načine da se razviju nove usluge i proizvodi koji će biti ekonomski iplativi i pristupačni, učiniti ih što brže dostupnim uz fokusiranje na to koje promene će doneti najveći povraćaj uloženih investicija. Promenite proizvoda, korporativnu kulturu, marketinški plan i sve ostale faktore kako bi ih prilagodili tržištu. Napravite promene ili ćete biti zaboravljeni.

    Ostvarite više prodaja i smanjite broj ideja

    Rezultati su ono što se računa. Mnoštvo ideja koje se nikad ne ostvare ne donose profit niti konkurentnu prednost. Izaberite najbolja rešenja i implementirajte ih.

    (Re)definišite korporativnu kulturu

    Kompanije koje će ostvariti najveći uticaj su one čija je korporativna kultura jasna i zaposlenima i klijentima. Utvrdite koje vrednosti su najvažnije za vašu kompaniju i potrudite se da ih shvate svi članovi kompanije. Uključite i zaposlene u ovaj proces, jer što više zajedničkog rada postoji u utvrđivanju zajedničkih vrednosti i ciljeva, to će korporativna kultura biti trajnija.

    Diverzifikujte društvene medije kojima se služite

    Facebook i Twitter su svakako apsolutni vladaoci sfere društvenih medija i dok će njihov uticaj ostati jednako značajan i u nastupajućoj godini, nesumnjivo da će se pojaviti i nove platforme koje će biti podjednako interesantne. Neki od sada najpopularnijih društvenih medija bliže se graničnim vrednostima i vrhuncu što ukazuje na mogućnost da se korisnici okrenu drugim kanalima. Otkrijte nove trendove društvenih medija i iskoristite njihovu prednost pre nego što postanu prenatrpani i izgube marketnišku moć.

    Preispitajte svoje investicije

    Svaka godina donosi nove trendove, politiku i investiciona kretanja. Proverite sve što se tiče određene industrijske grane kao i da li ste razumeli sve pojave koje mogu da utiču na investicije u tim oblastima, pa donestite odluku da li zadržati investicije gde jesu ili preusmeriti svoj kapital.

    Suzite fokus

    Kako se stvari sve više komplikuju sve više je neophodno pojednostaviti ih. Umesto da se fokusirate na deset projekata – izaberite jedan i završite ga u potpunosti i sa uspehom. Naravno da je u velikim kompanijama nemoguće rukovoditi samo jednim projektom u jednom trenutku, ali fokusirajte se na kritične tačke i ostvarite maksimalan efekat. Imajte na umu Paretovo pravilo po kome 80% rezultata postiže u 20% ukupnog vremena tokom projekta. Fokusirajte se na tih 20% rada koji će doneti najveći deo rezultata, a sve ostalo posmatrajte kao odvlačenje pažnje koje je za nedisciplinovane i neproduktivne.

    Upoznajte svoje kolege

    Što se bolje upoznate sa kolegama i pronađete načine da se povežete sa njima i uspostavite komunikaciju, veće su šanse i za razvoj vaše produktivnosti.

    Pronađite zajednički put profesionalnog i privatnog života

    Nemojte čekati da stignete kući kako bi oslobodili vašu kreativnost. Vaša kreativna energija, dokle god je u skladu sa korporativnom kulturom kompanije, biće inspiracija i za druge zaposlene, što će doprineti povećanju ukupne produktivnosti i stvoriti prijatnije radno okruženje.

    Napišite poruku svakog meseca
    Komunikacija putem elektronske pošte, telefonom sve više uzima maha u komuniciranju. Pisanje je gotovo otišlo u zaborav, ali svakog meseca svojeručno napišite bar jednu poruku klijentu ili kolegi koja će izraziti određenu vrstu zahvalnosti za odnos koji imate. Ovaj jednostavni čin će učiniti mnogo u izgradnji ondnosa i unapređenju nivoa komunikacije.

    Skratite sastanke

    Sastanci su svakako značajan deo poslovanja, ali budite efikasni i ograničite ih na oko pola sata i potrudite se da ih završite u predviđenom vremenu. To će vam ostaviti više prostora za akcije koje ste dogovorili na samim sastancima. Fokusirajte se na kritične tačke, izbegnite opšta mesta koja su svima poznata i postarajte se da svi učesnici sastanak napuste sa jasnom agendom zadataka koje treba da ispunte i rokovima.

    Veliki uspesi nisu ostvareni preko noći. Rezultat su malih, svakodnevnih radnji tokom dužeg perioda. Stoga sve aktivnosti podelite u manje jedinice koje će vam zagarantovati napredak svakog dana. Proveravajte rezultate rada i na nedeljnom nivou i uverite se da idete ka ostvarenju postavljenih ciljeva.
    I.M.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE