Kancelarija ne voli seksi čarape
Velika je to ljubav između žene i najlon čarapa (o drugoj ljubavi između muškarca i najlonki, drugom prilikom).
Američka kompanija Dupont prvi put ih je predstavila svetu pre više od 70 godina i to kao senzaciju na Svetskoj izložbi zajedno sa televizorom, fotografijom u boji i klima uređajem. Istorijski veoma značajna izložba sudeći po inovacijama. Ipak, najlonke su najviše obradovale žene Amerike i samo u prvoj godini prodato je 64 miliona pari.
Za sve ove godine najlonkama popularnost ne pada. Preuzele su glavnu zavodničku ulogu i postale su civilizacijski simbol seksipila i ženstvenosti. Osim što je napredovala tehnologija i najlonke su sve finije, prijatnije za nošenje i trajnije, modna trka u dizajniranju istih nema kraja.
Ipak, maštovitost u izboru najlon čarapa ostavite za vreme posle posla. Jedan od najvećih prekršaja u poslovnom odevanju žene su otkrivene noge i čarape koje privlače pažnju.
Poslovni kodeks kaže da kancelarija trpi samo svetle najlon čarape ili u boji kože, jednostvane crne bez čipkanih, mrežastih i sličnih detalja. Ima kompanija koje dozvoljavaju ulaz kraćim suknjama i atraktivnom svetu čarapa, ali kad smo kod profesionalizma, ovakav stil odevanja nije primeren za poslovnu ženu.
M.P.