Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Agencija Nestorović Minicards Serbia

    Agencija Nestorović Minicards Serbia u našoj zemlji posluje od 2007. godine. Kao ugovorni partner holandske kompanije Minicards v.o.f., sa sedištem u Amsterdamu, firma je dobila ekskluzivno pravo da razvija marketinški sistem Minicards na prostoru Republike Srbije i Republike Crne Gore.

    Radi se o svetski poznatom marketinškom sistemu, prisutnom u preko 100 metropola sveta, koji turistima pruža preporuke i informacije o najlepšim mestima u gradu u kome borave. Ove simpatične reklame-preporuke štampane su na kolornim karticama veličine vizit-karte, na engleskom jeziku, sa mapom na poleđini kartice i svim potrebnim informacijama koje pomažu strancu da dođe do željenog mesta. Pored toga, svaka Minikartica pruža donosiocu i neki popust ili poklon, pa ih turisti rado koriste.

    Već u prvoj godini poslovanja Minicards se pojavio na 30 ekskluzivnih lokacija u Beogradu preporučujući preko 60 najlepših mesta u prestonici. Posebno treba istaći predstavljanje ustanova kulture grada Beograda koje je ostvareno kroz saradnju sa Sekretarijatom za kulturu Beograda, čime se Minicards profilisao kao medijum koji strancima predstavlja i drugo lice Beograda. Ovim je počela da se ostvaruje misija Minicards u Srbiji odnosno želja da se donekle izmeni imidž Beograda kao prevashodno grada noćne zabave i dobrog provoda, odnosno da se ukaže na mnogobrojne kulturne manifestacije i ustanove kulture po kojima bi Beograd takođe trebalo da bude prepoznatljiv.

    Druga godina rada posvećena je širenju Minicards na druge veće gradove, tako da je ubrzo zaživeo Minicards sistem u Subotici i Novom Sadu. U Beogradu se sistem širi i duplira broj izložbenih mesta. Time se dolazi do toga da svoje mesto na Minicards stalku traže i najuglednija mesta Beograda. Broj Minicards stalaka se i dalje svakodnevno uvećava, tako da se minikartice danas nalaze na preko 100 lokacija u gradu.

    Nastupi na Sajmovima turizma i drugim turističkim manifestacijama doveli su i do interesovanja u okruženju, tako da su poznate turističke destinacije Slovenije zatražile da budu predstavljene na Minikarticama u Srbiji. Agencija proširuje sistem na Podgoricu i Niš.

    Sva mesta predstavljena na Minikarticama kao i svi hoteli i hosteli koji pružaju gostoprimstvo Minicards stalcima, predstavljeni su i na sajtu www.minicards.com kao i na Android aplikaciji za mobilne telefone sa ovim operativnim sistemom. Tiraž do sada uzetih Minicartica je prešao 1 milion, što ukazuje na to da pored turista, Minicards koriste i naši sugrađani.

    Danas je Minicards nezaobilazan izvor informacija, dostupan u info-centrima turističkih organizacija, hotelima i hostelima, kao i drugim mestima na kojima se turisti zadržavaju. Sistem se uspešno razvio u relativno kratkom vremenskom periodu, pre svega kroz iskustva i smernice matične firme, ali i posvećenim radom zaposlenih agencije Minicards Serbia iza koga stoji uverenost u uspeh, i na kraju podrškom društvene zajednice koja je prepoznala širi značaj ovog projekta.

    Na pitanje kako stvoriti uspešno preduzeće u Srbiji, Jelena Nestorović, vlasnik agencije „Nestorović – Minicards“, za Bizlife portal kaže da pored lične inicijative i spostvenih ideja treba koristiti i iskustva iz Evrope i sveta.

    „Putovanja, upoznavanje sa drugim kulturama, daje nam mogućnost prepoznavanja uspešnog poslovanja u domenu malog biznisa na svakom koraku. Ističemo prednosti franšize koja nudi već razrađene načine za razvoj posla, uz stečena dragocena iskustva u tome kako i šta treba, odnosno kako i šta ne treba raditi.“

    Što se tiče državnih mera za podsticanje razvoja uspešnih malih preduzeća na našim prostorima Jelena Nestorović kao nešto što će olakšati odluku o pokretanju sopstvenog biznisa vidi u osnivanju razvojne banke sa sektorom za mala i srednja preduzeća, kao i za preduzetnike.

    „Povoljni start-up krediti sa niskim kamatama i grace-periodom doveli bi do toga da nedostatak sredstava ne bude razlog da se ne pokrene posao. Banka bi, uz prepoznavanje kvalitetne ideje, morala lakše i jednostavnije da odobrava takve kredite, uz minimalnu birokratsku proceduru,“ objašnjava vlasnica agencije Minicards Serbia.

    Među nizom mogućih mera koje bi olakšale poslovanje ističe obnavljanje akcije jednogodisnjeg zapošljavanja pripravnika uz subvenciju države, ponudu poslovnog prostora pod najpovoljnijim uslovima, grace period za plaćanje poreza i doprinosa tek osnovanim firmama (naročito preduzetnicima), kako bi se izbegao efekat zatvaranja firmi pre nego što i počnu da privređuju, zbog prevelikih mesečnih dažbina prema državi. Jelena Nestorović izdvaja takođe i pomoć da se dođe do sredstava iz evropskih fondova, ali i plaćanje PDV-a po naplati fakture, a ne po fakturisanju, čime država prema njenom mišljenju „postaje „zainteresovana strana“ za naplatu svake izdate fakture, a neplaćanje fakture dobija karakter utaje poreza“.

    Kada je u pitanju dalji razvoj Minicards u Srbiji, Jelena Nestorović ističe da će se odvijati u pravcu objedinjavanja turističke ponude Srbije i podizanja sistema sa lokalnog – gradskog nivoa, na nivo Republike.

    „Planiramo povećanje broja zaposlenih, širenje Minicards mreže na sve turističke centre Srbije i jačanje saradnje sa lokalnim samoupravama i turističkim organizacijama. Osnovni problemi u daljem razvoju su: nelikvidnost domaćih preduzeća, teška naplata potraživanja i velike dažbine prema državi“, zaključuje vlasnica agencije Minicards Serbia.
    I.M.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE