Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Century 21 Serbia – savremen koncept na tržištu nekretnina

    Ekonomska kriza može se posmatrati kao pogoršanje uslova poslovanja na koje se ne može uticati, međutim onima koji posluju proaktivno u odnosu na promene okruženja kriza predstavlja šansu za bolje pozicioniranje.

    Tržište prometa nekretnina znatno je pogođeno ekonomskom krizom, ali ono i dalje postoji.

    „Iako u znatno manjem obimu transkacije se dešavaju, trguje se i rezidencijalnim i komercijalnim nepokretnostima i jedino je važno biti „u igri“. Sportskim rečnikom izraženo, tržišna utakmica medju konkurentima se odvija na mnogo manjem terenu nego pre, ali poenta nije sedeti na klupi već biti na terenu i realizovati pogotke. Upravo to nudi i jedan savremeni koncept poslovanja u Real Estate industriji kakav je CENTURY 21 Sistem koji i u doba krize vlasnicima agencija za nekrenitne i agentima nudi mogućnost da ostvaruju veći profit uz znatno niži rizik poslovanja“, ističe za Bizlife Željko Kovačević, menadžer za razvoj poslovanja CENTURY 21 Srbija.

    Na stvaranje uspešnog preduzeća utiče niz faktora kao što su makroekonomska, politička i privredna situacija i investiciona klima. CENTURY 21 Sistem pre svega pomaže malim preduzećima, agencijama za nekretnine da ostvare rast i uvećaju profitabilnost. Radi se o brednu sa preko 40 godina tradicije koji obezbeđuje korišćenje najsavremenije tehnologije koja podiže efikasnost svakodnevnih operativnih aktivnosti na najviši nivo, trening i obuku vlasnika i agenata koji im daju komparativnu prednost u odnosu na konkurenciju, motivaciju zaposlenih i proaktivan pristup poslu, sinergiju medju agencijama, brzu razmenu informacija i kontakata, marketinšku i logističku podršu što su samo neki od činioca stvaranja uspešne agencije za nekretnine u Srbiji.

    Kada je državna regulativa u pitanju, „glavna boljka“ agencija za nekretnine predstavlja nepostojanje adekvatne zakonske regulative u ovoj sferi prometa koji bi suzbio nelojalnu konkurenciju i mogućnost tzv.“ zaobilaženja“ agencija.

    „Tu se pre svega misli na uvodjenje registra privrednih društava koji se bave ovim poslom, licenciranje agenata koje podrazumeva njihovu edukaciju, obavezni depozit i osiguranje od naknade štete klijentima, a sve to uz rad sa ugovorima sa ekskluzivitetom“, naglašava Kovačević. Time bi se, kako je istakao, podigao nivo profesionalnosti usluga, na tržištu bi ostale samo profesionalne i ozbiljne agencije, ugled agenata bi se poboljšao, a klijenti bi bili sigurniji i zadovoljniji.

    Century 21 Real Estate LLC je najveća kompanija na svetu u industriji franšiznog poslovanja u oblasti nekretnina. Sistem se sastoji od preko 7.700 nezavisnih agencija koje se nalaze u preko 73 zemalje širom sveta. Svoj istorijat kompanija je započela 1971. godine, a CENTURY 21 Learning System trening za agente je 2006. petu godinu za redom proglašen za najbolji poslovni trening na listi „Najboljih 100 poslovnih treninga“.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE