Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    (FOTO) Kako je izgledalo otvaranje outlet centra u Inđiji

    Inđija je još daleko od Trsta. Čak i kada dobije prvi autlet centar u Srbiji. U želji za jeftinom, a firmiranom garderobom i obućom, u četvrtak se na otvaranju „Fešn autlet centra“ tiskalo nekoliko hiljada kupaca.
     
    Ko je krenuo po „skupe“ marke, od obećanih sniženja nije imao veliku utehu, jer su poznati brendovi većini i dalje papreni. Zato je planula najjeftinija roba – već posle pola sata od otvaranja nije bilo ni traga rančevima od 250 dinara i patikama koje su prodavane za svega 600 dinara.

    Prvi autlet u Srbiji zasad ima 65 radnji na čak 15.000 kvadratnih metara. Do svečanog otvaranja, međutim, nisu proradili baš svi butici. A ni svi trgovci nisu bili „široke ruke“. Potrošače su dočekala sniženja od deset do 70 odsto.

    – Očekivala sam više – pomalo razočarano priča Mira Petrović, koju smo zatekli u redu za kasu u jednoj sportskoj radnji. – Kupila sam majicu detetu, ali ne zato što je bila neverovatno povoljna, već više da se kući ne vratim praznih ruku. Cene jesu povoljnije, ali čini mi se da se i u gradu mogu naći ovakava sniženja.

    Ko je krenuo u Inđiju zarad „Timberlenda“, „Gesa“ i „Ripleja“ naišao je na cenovnike za oko deset odsto niže nego u gradu. Zato je HUZ na prepolovljene cene ponudio još 20 odsto popusta. Maksimalnih 70 odsto „uštede“ imali su i kupci u „Tajm autu“. Isplatilo se i rekreativcima koji su došli po nove patike, jer je u „Najkiju“ bilo i svežih modela za 4.000 dinara.

    Mesto u prvom autletu zauzeli su „Fešn kompani“, „Sportina“, „Tomi Hilfiger“, „Adidas“, „Konvers“, „Eko“, „Ofis šuz“, „Beosport“, „Levis“, „Tekstilerija“… Ovo je i prva adresa za ovaj deo Evrope i čuvenoj američkoj kompaniji „Aberkrombi i fič“.

    Ovo je, međutim, tek prva faza najvećeg autleta u zemlji. Gradnja 15.000 kvadrata koštala je 25 miliona evra, a čitava investicija će se završiti na 40 miliona evra.

    – Ovaj autlet centar je deo velikog „Ritejl centra“ koji će se prostirati na 60 hektara – rekao je Đura Stanić, predsednik UO „Fešn park autlet centra“. – Osim autleta, tu će biti smešteni „Keš end keri“, hipermarketi, radnje „Uradi sam“, prodavnice nameštaja, bele tehnike… Trenutno je ovde posao našlo 500 ljudi, a kada bude izgrađeno još 15.000 kvadrata otvoriće se još 500 radnih mesta. Na izgradnji je bila angažovana domaća građevinska industrija, a investitor je kompanija „Blekoak divelpment“. Do 2014. centar bi trebalo da se proširi za 10.000 kvadrata, a do 2016. za još 5.000 kvadrata.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE