Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Delta“ u voćnjacima i tržnim centrima

    Širenje zasada jabuka i izgradnja tržnih centara biće prioriteti kompanije „Delta holding” u narednom periodu, kaže za „Politiku” Jelena Krstović, potpredsednica za korporativne komunikacije ove firme.

    – Prioritet naše kompanije „Delta agrar” je dalji razvoj zasada jabuka na imanju Podunavlje u Čelarevu. Ovaj jabučnjak trenutno se prostire na površini od 300 hektara, pokriven je protivgradnom mrežom i navodnjavanjem kap po kap, a uz sam zasad podignuta je i ULO hladnjača sa niskim nivoom kiseonika za smeštaj ubranog voća. Plan je da do kraja 2013. godine voćnjak dostigne površinu od 600 hektara, a da hladnjači udvostručimo kapacitet – naglasila je Krstovićeva, dodajući da će sa tim investicijama ukupno ulaganje u voćnjak Podunavlja dostići sumu od 50 miliona evra.

    Ona kaže da „Delta” nastoji da istovremeno radi i na unapređivanju stočarske i povrtarske proizvodnje.

    – „Delta” je više puta isticala da poljoprivredu vidi ne samo kao svoj strateški biznis, već i kao prioritetnu granu srpske ekonomije. Razvoj agrara može da donese povećanje srpskog izvoza, a kroz otvaranje novih radnih mesta i da doprinese značajnim društvenim pitanjima, kakvi su očuvanje i razvoj srpskog sela, pa i socijalnog mira. Ali, da bi to ostvario, srpski agrar mora dobiti znatno veći budžet, drugačiju politiku subvencija i kreditiranja i, pre svega, potpuno drugačije shvatanje poljoprivrede, zasnovane na najsavremenijim tehnologijama i visokim prinosima – zaključuje Jelena Krstović.

    Što se tiče biznisa sa nekretninama, razvoj šoping molova će u narednim godinama biti „Deltin” prioritet. Za sada se povratak u maloprodaju prehrane ne planira.

    – Krajem iduće godine planiramo početak gradnje šoping mola „Delta planet” na Autokomandi u Beogradu, koji će sa površinom od oko 200.000 kvadratnih metara višestruko nadmašiti veličinu dosadašnjih tržnih centara u Srbiji. Reč je o izuzetno vrednoj investiciji koja se procenjuje na oko 200 miliona evra, koja će biti realizovana kroz takozvano projektno finansiranje. Ta finansijska konstrukcija već je obezbeđena. U 2013. godini u planu je i početak izgradnje šoping mola u Ulici Despota Stefana, takođe u Beogradu – navodi Krstovićeva.

    Prema ranijim najavama, završetak radova na šoping molu na Autokomandi je planiran za drugu polovinu 2014. godine. Kako su već poručivali iz „Delte”, sledeće godine počinje i izdavanje lokala.

    Jelena Krstović objašnjava i da se prioriteti „Delte”, odnosno strateški pravci razvoja nisu promenili posle prodaje „Maksija”, jer se i ranije pričalo da će akcenat biti na agraru i nekretninama.

    – „Delta” pažljivo analizira i svetske trendove, tako da nije isključen ulazak u neki novi ili inovativan biznis. Međutim, još je rano da pričamo o tome – rekla je Krstovićeva.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE