Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Mondelez, nova kompanija

    Budite bolja verzija sebe: Nova kompanija donosi drugačiju kulturu

    „Više od dve decenije uglavnom sam vodio biznis iz ugla distributera, a prelaskom u Mondelēz International, u ulogu principala, promenio se i ugao posmatranja”, kaže za BIZLife Sales Manager za Srbiju u kompaniji Mondelēz International Milenko Mijatović. Ogovarajući na pitanja u našoj rubrici „Kako je na novom poslu”, Milenko ističe i to da ćemo napredovati isključivo ako pred sebe postavimo nove izazove, jer nas oni motivišu da se dalje poslovno i privatno razvijamo.

    Šta je bio ključni motiv da pređete u kompaniju Mondelēz International, imajući u vidu vašu prethodnu, uspešnu poslovnu karijeru?

    „Nova kompanija donosi drugačiju kulturu, timski duh i dinamiku rada. Motivisala me je sama pozicija, jer mi je ponudila veću odgovornost, u isto vreme i mogućnost da svoje iskustvo upotrebim na najbolji način i stavim u službu daljeg rasta i razvoja biznisa. Radno okruženje, veliki akcenat na prihvatanje i promovisanje različitosti, jednakosti i inkluzije kao dela korporativne kulture, uz reputaciju koju kompanija i njeni brendovi imaju – doprineli su mojoj konačnoj odluci da postanem deo ovog tima.

    Očekivanja od nove kompanije

    Kako će dolazak u kompaniju doprineti vašem profesionalnom razvoju, kakva su vaša lična očekivanja?

    „Očekivanja u vezi sa ličnim i profesionalnim razvojem zavise od individualnih ciljeva, vrednosti i prioriteta. Sa kompanijom u kojoj sam delim iste vrednosti, a to su: raditi ono što je ispravno i rasti svaki dan, te su moja očekivanja upravo u vezi sa pomeranjem granica u rešavanju kompleksnih poslovnih izazova, daljim rastom i razvojem i sticanjem novih veština, znanja i iskustava. Uvek se trudim da budem bolja verzija sebe, da budem efikasniji u svom poslu. Nadam se da će mi kompanija omogućiti i pristup stimulativnim projektima, mentorstvu i razvojnim programima, a već nakon prvih nekoliko meseci, lep je osećaj kada znate da balans između privatnog i poslovnog života nije samo na papiru.

    Na koji način se vaša uloga u kompaniji Mondelēz International razlikuje od prethodnih pozicija koje ste obavljali? Kako to utiče na vaše profesionalno iskustvo, ali i na zadovoljstvo poslom?ž

    Mondelez

    Mondelez

    „Sada je fokus na strateškom aspektu – razvoju proizvoda, upravljanju distributivnom mrežom, sinergiji sa marketingom i category planningom, sa jedne strane, i distributerom, sa druge strane. Odgovornost se pomera u smeru strategije prodaje, podrške kupcima i razvoju brenda. U isto vreme, smanjio se operativni deo posla u interakciji sa ritejlerima. Uz sve to, rekao bih da je odgovornost za krajnjeg potrošača sada još veća. Ovakva promena predstavlja pravo osveženje i donosi nova zadovoljstva i osećaj ispunjenosti nakon radnog vremena.

    Kako se vaša dosadašnja ekspertiza i znanje stečeno u različitim kompanijama odražavaju u vašem radu kao Sales Managera za Srbiju u kompaniji Mondelēz International, posebno u kontekstu različitih brendova i tržišta?

    „Imao sam priliku i zadovoljstvo da radim u različitim kompanijama koje pripadaju različitim industrijama. Učestvovao sam u razvoju velikog broja domaćih i internacionalnih brendova. Sve te različitosti dale su mi širok spektar znanja i iskustava i prednost da stvari sagledam iz različitih uglova. Zanimljivo je kako ideje i aktivnosti koje, možda, nisu bile adekvatne u jednom funkcionišu u drugom okruženju. Upravo ta kombinacija velikog dosadašnjeg iskustva i „know how” pristupa koji pruža Mondelēz otvara nove mogućnosti za dalji rast poslovanja i lično napredovanje.

    S obzirom na ulogu u kompaniji Mondelēz International, kako u budućnosti vidite svoju poslovnu karijeru, ali i postizanje profesionalnih ciljeva?

    „Kao što sam na početku naveo, suštinski razvoj i napredak dešavaju se kada pred sebe postavljate ciljeve koji vas motivišu. U tom svetlu posmatram i svoj dalji razvoj u kompaniji. Želim da naša kompanija sa svojim brendovima na tržištu Srbije svakoga dana postavlja sve više standarde i ostvaruje rezultate iznad očekivanja. Biti deo jedne od vodećih kompanija u snacking industriji predstavlja veliku odgovornost, ali i čast da budete deo takve organizacije u kojoj možete da rastete i razvijate se. Rekao bih da se moje viđenje budućeg profesionalnog razvoja unutar kompanije najbolje oslikava kroz krilaticu koju u našem regionu koristimo: „Act as one, play as #1.” 

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Ana Jovanović

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE