Pokemon Go: Malo im 10 miliona dolara dnevne zarade
Firma Niantic koja stoji iza mobilne video-igre Pokemon Go koja sve više postaje društveni fenomen krenula je u potragu za novim sponzorima radi dodatnog ojačavanja prihoda. Kako je Rojtersu otkrio izvršni direktor Džon Hanke, firma je u pregovorima s nekoliko kompanija zainteresovanima za partnerstvo poput onog koje je s Nianticom sklopila japanska podružnica MekDonaldsa. Zahvaljujući tome, u 3000 „Mekova“ u Japanu mogu se pronaći Pokemoni što privlači igrače, a time i raste prihod tog globalnog lanca restorana brze hrane. Takva plaćena sponzorstva mogu smanjiti Nianticovu zavisnost o prihodima od same aplikacije.
Prema podacima analitičke kuće App Annie, igra je do sada preuzeta 100 miliona puta, a dnevno donosi prihod od 10 milouna dolara.
Podsetimo, igra se temelji na proširenoj stvarnosti gde igrači kamerom svog mobilnog telefona u stvarnom svetu uočavaju likove Pokemona te ih skupljaju. Međutim, kako se u žaru igre igrači često znaju naći na opasnim mestima, poput ruba provalija ili železničkih pruga, izdavač igre morao je izdati nekoliko sigurnosnih upozorenja. Ali, Niantic i japanski Nintendo koji direktno drži izdavačka prava na Pokemone shvatili su da je to nova poslovna prilika. Kako je izjavio Hanke, u toku je razvoj uređaja koji će upozoravati igrače na okruženje kojim prolaze dok igraju. Naime, Nintendo razvija uređaj koji će se moći nositi poput ručnog sata, a igrače će upozoravati na prisutnost Pokemona.
Analitičari App Anniea ističu kako je Pokemon Go doneo evoluciju u industriju igara, globalno vrednu gotovo 37 milijardi dolara. Dnevni prihod od 10 miliona dolara do sada je nezabeležen.
Izvor: Poslovni.hr
Foto: Pixabay