Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    pasivna-agresivnost

    10 fraza koje čine da zvučite PASIVNO-AGRESIVNO na poslu

    Mnogi zaposleni većinu svoje profesionalne komunikacije obavljaju putem mejla. Ipak, iako može biti teško proceniti nečiji ton preko računara – čak i preko mejla se može osetiti određna doza agresivnosti.

    Bila namerna ili ne, pasivna-agresivnost na radnom mestu može da izazove neprijatne situacije, da stvori napetost, pa čak i da ugrozi posao.

    Pasivna-agresivnost koja deluje bezospasno

    U nedavnom istraživanju koje su obavili iz kompanije WordFinder (onlajn alat za pretragu reči) izdvojilo se nekoliko pasivno-agresivnih fraza koje se najčešće koriste na radnom mestu, a koje uglavno deluju prilično bezopasno.

    „Digitalna komunikacija, bilo da se obavlja putem mejla ili direktnih poruka na različitim platformama, ne dozvoljava nam da vidimo neposredne reakcije jedni drugih — zbog čega tražimo načine da ‘ljubazno’ izrazimo svoje nezadovoljstvo. Kao rezultat toga, frustracije i nesporazumi između zaposlenih su vrlo česti, a sam ton se pogrešno tumači u komunikaciji putem mejla“, kaže predstavnik kompanije WordFinder Džo Mercurio.

    pasivna agresivnost

    Kuckanje (Unsplash)

    Prema rezultatima istraživanja, ovo je 10 pasivno-agresivnih fraza i reči koje se najčešće koriste.

    1. Prijateljski te podsećam…

    2. Hoću!

    3. Primetio sam da si…

    4. Hvala unapred.

    5. Prema našem poslednjem razgovoru…

    6. Razmisli opet o tome.

    7. Prema mom poslednjem mejlu…

    8. Kao što je obećano ranije…

    9. Kao što smo razgovarali…

    10. Šta je vaš predlog?

    WordFinder je takođe identifikovao neke od najmanje pasivno-agresivnih fraza na radnom mmestu poput:

    1. Izvinite što vas ponovo uznemiravam

    2. Pobrinuću se za to

    Prema Mercuriu iz kompanije WordFinder, kako će zvučati ovi mejlovi ima veze sa tajmingom kada se šalju, ali i sa stavom sa kojim se pristupa. On apeluje na zaposlene da pre nego što pošalju svoje mejlove dva puta razmisle o njima.

    „Da bi efikasno komunicirali, zaposleni treba da upamte da ne odgovaraju na pourke ili mejlove kada su frustrirani. Takođe, trebalo bi da automatski pokažu dobru nameru, empatiju, ohrabrenje. Pravilo je: ako se osećate neprijatno ako mejl koji ste napisali pričitate sami sebi, pokušajte da preispitate svoj pristup“.

    pasivna-agresivnost

    Tastatura (Unsplash)

    Zlatno pravilo komunikacije na poslu

    Komunikacija je inače jedan od najvažnijih delova efikasnog obavljanja posla jer podstiče angažovanost, produktivnost i zadovoljstvo zaposlenih. Komunikacija takođe poboljšava timski rad i koordinaciju i pomaže da se obezbedi bolji učinak za kompanije.

    Mercurio savetuje zaposlene ljude da koriste „zlatno pravilo“ na radnom mestu kada je reč o interakciji i komunikaciji sa drugima,

    „Ponašajte se prema ljudima onako kako biste želeli da se prema vama ponašaju. Počnite tako štp ćete odlučiti da li je mejl koji kucate možda bolje da kažete lično. Ako je to nešto što se može preneti putem mejla, ponovo pročitajte napisano i razmislite o tonu i frazama koje upotrebljavate. Sve u svemu, otvorena i iskrena komunikacija je najbolji način da ljudi rade i funkcionišu zajedno“.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE