Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Trik za posao, generacija Z

    Neuronaučnik sa Harvarda otkriva TRIK koji će vam pomoći da se istaknete na poslu

    Držanje govora na sastancima može da bude zastrašujuće, posebno ako ste introvert. Međutim, ako se vaš glas ne čuje u važnim trenucima, to može da našteti vašoj karijeri, tvrdi neuronaučnik i vanredni profesor na Colubmia Business School Džulijent Han. Srećom za takve osobe postoji jedan trik. 

    Kako je Džulijet, samoproglašeni introvert, objasnila, vaša skromnost tokom sastanaka ili razgovora na poslu „mogla bi slučajno da dovede do toga da postanete nevidljivi“ i da vas tako previde za unapređenje, povećanje plate i druge prilike“.

    Ne morate da budete najglasniji u prostoriji da biste bili cenjeni i priznati za posao koji radite.

    Postoji drugačiji „isprobani i dobar“ trik da se istaknete na poslu bez govora tokom sastanaka, tvrdi Han, koja je takođe akademski savetnik na Medicinskoj školi na Harvardu.

    ,,Trik? Pošaljite ljudima kratku, ali promišljenu, belešku o tome o čemu se razgovaralo na sastanku. Uspeva svaki put“, rekla je ona, piše CNBC Make It.

    Posao, AI

    Posao, trik (Unsplash)

    Trik za važne sastanke

    Džulijen Han ne predlaže da se dobrovoljno javite da budete sekretarica u kancelariji. Ne morate da pišete naknadni mejl posle svakog sastanka i ne morate da ga šaljete svima koji su prisustvovali. Profesorka je savetovala da sačuvate ovu strategiju za „zaista važne“ sastanke koji bi mogli imati direktan uticaj na vaše razvoj karijere.

    Vaša e-pošta bi trebalo da istakne 2-3 važna zaključka i predloži akcije za postizanje ciljeva koji su navedeni tokom sastanka.

    Na primer, ako ste se sastali sa svojim saradnicima i šefom da navedete prioritete za predstojeći mesec, a ponestalo vam je vremena da obuhvatite sve, možete da ponudite da zakažete naknadni sastanak u e-poruci sa rezimeom.

    Ili, ako neko predstavlja potencijalno rešenje za poslovni izazov tokom sastanka, a vi biste preporučili drugačiji pristup, iznesite svoje misli u sledećoj e-poruci, kazala je Han.

    Pre testiranja ovog trika, pametno je proceniti preferencije svog menadžera i kolega za naknadne mejlove.

    Posao, stres, trik

    Posao, trik (Pexels)

    Kako treba da izgledaju vaši mejlovi?

    Ako planirate da pošaljete e-poruku sa sažetkom svojim kolegama, na primer, Han predlaže da im prvo pristupite sa sledećom skriptom: „Srećan/na sam što ću prvi put pokušati da sažmem ono o čemu smo razgovarali i pošaljem preporučene akcije, ali voleo/la bih da vi pratite sve što sam propustio/la i dodate svoju perspektivu u ovu nacrt u mejlu. Vaša perspektiva je jednako važna kao i moja.”

    Ako planirate da počnete da šaljete mejlove sa rezimeom svom šefu, možete reći: „Želeo/la bih da budem siguran da kada sam na ovim sastancima, razumem ono o čemu se razgovara na isti način kao i vi, kao pouku. Mogu li da pokušam da pošaljem kratke mejlove sa rezimeom nakon određenih sastanaka?“

    Motivaciono pismo

    Posao (Freepik)

    Inicijativa kao najbolji trik

    Han smatra da će većina ljudi da bude otvorena za nekoga ko pokaže inicijativu da promeni sastanke i radi dalje nakon njih kada sledeći koraci „nisu uvek jasni“.

    Još jedan razlog zašto je ovaj trik tako efikasan? Pomaže vam da pokažete tri tražene meke veštine koje šefovi traže kod svojih zaposlenih: prilagodljivost, komunikacija i, što je najvažnije, liderstvo.

    Ovim imejlovima „pokazujete da možete da budete osoba koja vodi priču, koja napreduje u toku rada i diskusija, a da sebe ne prisiljavate da govorite u okruženju u kojem bi vam to moglo da vam bude neprijatno“, zaključila je profesorka.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay, Unsplash, Freepik, Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE