Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Mentalno zdravlje, zaposleni, buka

    Najčešće GREŠKE zaposlenih u poslovnom bontonu u kancelariji

    Zaposleni su ponovo u kancelarijama, gde ponekad mogu da budu svedoci loših navika svojih kolega. Nakon nekoliko godina rada od kuće, pojedini radnici u Epignosis, kompaniji za učenje softvera, vraćali su se u kancelarije, ali ih nisu tretirali kao zajedničke prostorije.

    Kao rezultat toga, kompanija od 235 ljudi, koju čine 30 odsto onih koji rade na daljinu i 70 odsto hibridno, napravila je vodič za kancelarijski bonton i zahtevala da svi zaposleni prođu obuku o tome, kazala je Kristina Đaleli, direktorka ljudskih resursa u Epignosisu.

    Cilj im je da se izbore sa najvećim narušavanjm radne etike na današnjem radnom mestu, a to je neobraćanje pažnje na druge u svom okruženju, piše CNBC Make It.

    „Kancelarije su sada prebukirane. Neki ponavljajući problemi današnje kancelarije uključuju ljude koji govore preglasno u prostoru namenjenom za fokusirani rad ili primaju lične pozive“, kazala je ona.

    Neuređeni radni prostori su još jedan veliki problem, dodala je Đaleli. Stvari za koje biste mislili da bi bile „zdravorazumske“ ispostavljaju se kao veliki problemi. Kako je objasnila, ljudi imaju problema da se „prilagode da nisu sami kao u svojoj kućnoj kancelariji“. Jedan primer koji je videla: ostavljanje prljavog posuđa od ručka na stolu i njegovo uklanjanje na kraju dana.

    Ostavljanje korišćenih šoljica za kafu nije samo ružno kao prizor za kolege, već može da postane problem nekoj osobi koja će koristiti prostor.

    Zaposleni u Epignosis-u su sada obučeni za kancelarijski bonton, koji uključuje podsetnike o tome da pokupe za sobom stvari u zajedničkoj kuhinji i da ne preteraju sa rashlađivanjem koristeći klimu u kancelariji.

    razgovor za posao, zaposleni

    Posao, zaposleni (Freepik)

    Svesnost da su drugi zaposleni oko vas

    Budite svesni drugih, to je posebno važno na hibridnim radnim mestima gde zaposleni nisu uvek zajedno u prostoriji.

    U suprotnom, timovi mogu lako da upadnu u problem zbog pristrasnosti. Tada su ljudi u kancelariji favorizovani za određene zadatke i na sastancima jer su fizički prisutni.

    Prema podacima Epignosis-a, jedan od najtraženijih kurseva, koje nudi, odnosi se na bonton za održavanje hibridnog sastanka, za koji Kristina misli da je „najveća bolna tačka“ i oblast za poboljšanje na današnjem hibridnom radnom mestu.

    Posao, tim, zaposleni

    Posao, zaposleni (Pexels)

    Tzv. hibridni bonton sastanka uključuje nekoliko stvari:

    • Rezervišite odgovarajuće prostorije u kancelariji sa odgovarajućom tehnologijom kako bi zaposleni na daljinu mogli aktivno da učestvuju
    • Postavite dnevni red unapred tako da svi imaju iste informacije prilikom ulaska na sastanak
    • Šaljite zahteve za sastanak unapred kako bi se prilagodili onima koji imaju fleksibilniji radni raspored
    • Nastavite sastanak sa pisanim rezimeom i radnjama u kojima svi mogu da učestvuju
    • Zabeležite sve što je važno rečeno izvan formalnog sastanka što bi zaposleni na daljinu trebalo da znaju i prenesite im to u pisanoj poruci.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pexels, Freepik

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE