Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    ljubimac

    Priča o tome kako da uspešno posluješ koristeći samo EMOCIONALNU INTELIGENCIJU

    U današnjem svetu, gde se živi pod velikim pritiskom, postoji jedna veština koju lideri moraju da poseduju da bi bili pozitivni, uspešni i napravili produktivnu sredinu a to je emocionalna inteligencija.

    Ovo je priča o dobrom primeru emocionalne inteligencije u poslu. 

    Priča počinje pre dve godine kada jednom mladom bračnom paru premine kućni ljubimac, usvojena mačka Bronksi. Kako je mačka bila deo porodice, ovo je jako potreslo njihove članove, kako bračni par, tako i njihovu ćerku.

    ljubimac

    mačka (unsplash)

    Njihov kućni ljubimac, mačka, živela je dobar i dug život, ali je nažalost, usled nesrećnih okolnosti preminula na ulici. Pokušali su da joj pomognu, međutim za nju je već bilo kasno.

    Zbog svega toga, porodica je pokušala da donira zalihe hrane koje su imali pripremljene za njihovog ljubimca kako se to ne bi bacilo. Pozvali su i centar za kućne ljubimce i pitali da li je moguće vratiti nekoliko neoptvorenih kesica i kenzerva jer im više nisu bili potrebni.

    Ovako su im oni odgovorili:

    • Prvo su ljudi iz službe ovog centra za kućne ljubimce porodici izrazili saučešće, a onda su joj refundirali troškove poslednje porudžbine i rekli da ne brinu od vraćanju hrane, već da doniraju, ako su zainteresovani, lokalnom skloništu za životinje.
    • Takođe, nakon nekoliko dana ispred vrata njihovog stana naišli su na mali cvetni aranžman, zajedno sa izjavom saučešća od navedenog centra za kućne ljubimce.

    Kako je ova porodica navela, nisu oni prvi sa kojima je ovaj pet centar ovako postupio. Naveli su da se slično desilo i njihovim roditeljima kada im je preminuo pas, poslali su im cveće i pismo saučešća.

    ljubimac

    hrana za životinje (unsplash)

    Osim što je u pitanju lepa priča, ovo je i briljantan strateški primer emocionalne inteligencije u poslu.

    Evo i zašto.

    Porodica je kasnije na mrežama naišla na fotografiju slatkog šteneta, i vrlo brzo su odlučili da će ga usvojiti. Nakon što su to uradili, počeli su da proveravaju grupe na društvenim mrežama gde su ranije, kada im je mačka preminula, donirali hranu. Trebalo im je da hitno nabave neke zalihe za štene.

    „Onaj pet centar koji nam je onda izrazio saučešće kad nam je premio ljubimac“

    A onda se bračni par setio „onog pet centra koji im je poslao sceće i saučešće kada im je mačka preminula“.

    Naravno, u toku istog dana su ponovo aktivirali nalog na njihovom serveru i naručili su hrane i opreme za štene u vrednosti od 125 dolara.

    ljubimac

    štene (unsplash)

    Ovaj tekst preuzet je sa američkog biznis medija INC, a autor priče i otac u ovoj porodici je Bil Marfi.

    Kako je istakao u tekstu, odmah je svemu počeo da razmišlja iz biznis ugla.

    „Ovo je tako dobar primer emocionalne inteligencije“, naveo je, a evo i zašto:

    • Emocionalna inteligencija nije samo empatija ili ljubazno ophođenje prema drugim ljudima.
    • To mogu da biti posledice, tačno. Ali osnovna definicija emocionalne inteligencije koju Marfi voli da koristi je: to je naučena sposobnost da se iskoriste emocije, i vaše i tuđe, kako bi se povećala verovatnoća da ćete ostvariti svoje ciljeve. To je sasvim druga stvar.

    Zato je Marfi hteo da ispočetka razloži celu ovu priču.

    1. Prvo, dok su se kao porodica nosili sa tužnim trenutkom zbog gubitka člana porodice, kućnog ljubimca, ovaj pet centar je odgovorio emocionalnom inteligencijom: radeći neočekivano ljubazne stvari zbog kojih smo se mi kao porodica osećali bolje jer su se sa nama saosećali stranci
    2. Drugo, ljubaznost osoblja ovog pet centra je koštala nešto, oni su im kao porodica ostavili novac jer su kod njih kupovali svu neophodnu opremu za kućne ljubimce.
    3. Treće, kako ističe autor teksta, on je bio spreman da se opkladi da je pet centar uradio preciznu matematiku: utvrdio je veliku verovatnoću da će kupac čiji ljubimac umre usvojiti ili kupiti drugog ljubimca brzo, a onda uporedio da li im se isplati da urade dve tako proste stvari poput slanja cveća i pisma saučešća kako bi dobili novog, stalnog kupca. Na ovaj način oni su utvrdili svoju vrednost prodaje.

    Izvor: BIZlife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE