Konkurs za tradicionalna UEPS-ova priznanja otvoren do 2. decembra
UEPS konkurs za 2016. ulazi u drugu fazu. Prvi ciklus ranih prijava radova kojim su članice mogle da apliciraju s popustom, rezultirao je prijavom velikog broja kvalitetnih radova.
Ove godine u Udruženju su, na osnovu iskustvenih saznanja sa prethodnih konkursa i sugestija dobijenih od članica, redefinisali kategorije, prilagodivši ih aktuelnim trendovima i potrebama onih koji stvaraju. Nagrade se dodeljuju u 18 kategorija, sa podkategorijama, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnija i najkreativnija rešenja u protekloj godini. Na osnovu iskustava iz prethodnih godina, koja kazuju da rad u teškim uslovima proizvodi obilje kreativnih rešenja, očekuje se mnoštvo kvalitetnih radova.
Pored nagrada u kategorijama, žiri će ove dodeliti i specijalna priznanja za: najbolji copy, najbolju art direkciju, režiju, komponovanu muziku, produkciju, a na osnovu ukupne uspešnosti na konkursu proglasiće se i Agencija i Oglašivač godine.
Dodela prestižnih priznanja, (među kojima su nagrada Dragan Sakan, te niz priznanja za najkvalitetnija kreativna rešenja iz različitih oblasti marketinških aktivnosti) kao i prethodnih godina, biće upriličena na svečanosti povodom Dana UEPS-a.
Prijave radova primaju se najkasnije do 2. decembra 2016. godine.
Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i prijavni formular, možete pogledati na http://www.ueps.org.rs/dan-ueps-a/
Izvor: BIZLife