Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Luna\TBWA oduševila medijskom akcijom „Laško Dvoboj“

    Veliki Sempler, najveća nagrada ovogodišnjeg takmičenja za najbolje medijske strategije godine Sempler, koje se održava u okviru konferencije medijskih trendova SEMPL, ove godine je pripala akciji „Laško Dvoboj“ koju je za Pivovarnu Laško Union kreirala agencija Luna/TBWA.

    Pivo Laško Zlatorog je u komunikacionoj akciji „Laško Dvoboj“ postalo glavna nagrada u epskom dvoboju. Otac i sin, glumci Boris i Sebastian Cavazza, borili su se rimama za poslednju flašu piva u seriji televizijskih i internet oglasa, a na internet stranici dvoboj.si su simpatizeri jednog ili drugog mogli da daju glas za svog favorita (ili rimu koja se brojala dvostruko).

    „Pobednički projekat je od svih prijavljenih radova najsveobuhvatnije dotakla ključne tačke na putu do potrošača koje mora da pokrije svaka medijska strategija, i to na izuzetno relevantan način“, rekao je predsednik žirija Nikola Bubanj, direktor agencije Grey Adriatic & Grey. Kako dodaje, članovi žirija su bili jednoglasni u izboru najboljih radova koji po njihovom mišljenju odražavaju najbolje na području medijskih strategija u regionu.

    Agencija Luna\TBWA je za projekat „Laško Dvoboj“ dobila i zlatnu nagradu u kategoriji strateško korišćenje medijskog interneta, dok je u kategoriji inovativno korišćenje kanala komunikacije zlatnu nagradu prvi put dobio rad iz Bosne i Hercegovine. Projekat „Muzej javnih nabavki“ nastao je u kreativnoj agenciji Via Media iz BiH, a njime su želeli da upozore javnost na netransparentno i nerazumno trošenje novca poreskih obveznika od strane vlade.

    Zlatnu nagradu u kategoriji najbolja ciljana akcija dobio je rad „Počeši se s razlogom“, koju su za robnu marku piva Ožujsko pripremili u hrvatskoj kreativnoj agenciji BBDO Zagreb i medijskoj agenciji Pragma komunikacije. Projekat je usmeren na osvešćivanje muškaraca o značaju samopregleda za sprečavanje raka testisa.

    Slovenačka agencija Grey dobila je čak dve zlatne nagrade za rad „Brushalter sa rakom“ koju je za robnu marku donjeg veša Palmers, i to u kategoriji najbolja iskustvena akcija i u kategoriji najbolji novi medij/medijski format, kreirala pomenuta agencija. I ovaj projekat urađen je u cilju osvešćivanja žena, koje su u prodavnici Palmersa probale brushalter sa neprijatnim izrastkom, što je trebalo da ih podstakne na redovne samopreglede dojki.

    U kategoriji najbolje korišćenje digitalnog okruženja zlatnim Semplerom ovenčan je rad „Krilo ljubavi“ koju je za robnu marku vode Jana kreirala hrvatska agencija Imago Ogilvy. Projekat, koji je ove godine već nagrađen na festivalima kreativnosti Cannes Lions i Zlati boben, na internet stranici je uživo pratio par roda, koji se posle godinu dana ponovo sastao.

    Zlatnu nagradu u kategoriji najbolja akcija na društvenim mrežama dobila je srpska agencija Universal Media, koja je za The Coca-Cola Company pripremila akciju „Fanta u saradnji sa Yasserstainom“, a u kategoriji najbolje korišćenje mobilnog okruženja pobedila je mobilna aplikacija DRAJV Zavarovalnice Triglav. Zlatni Sempler nije dodeljen u kategoriji najbolje korišćenje podataka.

    Na svečanosti posle završetka prvog dana 18. konferencije medijskih trendova SEMPL uz veliki Sempler i osam zlatnih Semplera dodeljene su i dve posebne nagrade TOP SEMPL. Nagradu za medijskog menadžera 2016. godine dobio je Marko Kolbl, direktor Europlakata i osnivač Hitradia Center i Rock Radia, a nagradu za medijsku zvezdu budućnosti dobila je Juna Neubauer, medija planer u agenciji Grey Ljubljana.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE