Koliko je za kompanije važno članstvo u FMBAS: KancelarijaInfo i Prem International
Na temeljima ove industrije osnovana je FMBAS, nevladina, neprofitna organizacija posvećena promociji, edukaciji i pružanju podrške razvoju Facility Management-a u Srbiji. Osnovana je od strane vodećih regionalnih kompanija za izgradnju i upravljanje nekretninama: Marera Property Management, MPC Properties i Tokata.
Pitali smo komapnije koje su deo FMBAS-a koliko njima znači članstvo u jednoj ovakvoj organizaciji, a zatražili smo odgovor i na brojna druga aktuelna pitanja u ovoj oblasti.
Posvećeni smo promociji dobrih praksi i inovacija
Jovana Tomić, Country Manager – Serbia & Croatia, KancelarijaInfo
- Koliko vam, kao kompaniji, znači članstvo u jednoj ovakvoj asocijaciji?
Kao članovima Asocijacije, omogućeno nam je da učestvujemo u njenom radu i, što je najvažnije, pružimo podršku time što sa publikom delimo sve novine iz FM sveta. Govoreći o rešenjima iz oblasti Facility Managementa kroz različite kanale komunikacije, skrećemo pažnju publici i podsećamo je na značaj brige o objektima, kao i benefitima koji iz toga proizilaze – kako u finansijskom smislu tako i kroz poboljšano radno iskustvo. Kroz ovakva članstva trudimo se da doprinesemo unapređenju šire FM zajednice, što je u skladu sa našim ciljevima, kao marketinškog portala koji je posvećen promociji dobrih praksi i inovacija.
- Koje su prednosti primene rešenja Facility Managementa u poslovanju?
Primena rešenja za upravljanje objektima (FM) poboljšava operativnu efikasnost, smanjuje troškove i obezbeđuje usklađenost sa propisima. Promoviše održivost, produžava životni vek imovine i poboljšava bezbednost i udobnost za stanare. FM rešenja pružaju vredne podatke za informisano donošenje odluka i optimizuju korišćenje prostora, što dovodi do bolje operativne kontrole, poboljšanih finansijskih performansi i boljeg iskustva na radnom mestu.
Oslanjamo se na najviše standarde u oblasti Facility Managementa
Ivko Sandić, Director & Partner, Prem International
- U kojoj meri je Facility Management razvijen u vašoj kompaniji? Šta on sve obuhvata?
Kada govorimo o tehničkim i tehnološkim postupcima održavanja objekata, u kompaniji Prem International oslanjamo se na najviše svetske standarde u ovoj oblasti i pridržavamo ih se. Karakteriše ih lako prilagođavanje trenutnom poslovanju klijenata i laka implementacija u objektu, čime se olakšava svakodnevno funkcionisanje njegovih korisnika. Zato postoji stalna potreba za napretkom i usavršavanjem uposlenika koji su krajnji isporučioci usluge i svojim delovanjem kreiraju identitet kompanije koju predstavljaju, u ovom slučaju – Prem Ineternationala. Naša vodilja i jeste da uvek mislimo o procesima koje možemo da poboljšamo i unapredimo, a da pri tome ne ugrozimo dnevne aktivnosti kojima se meri naš učinak.
- Koje su prednosti primene rešenja Facility Managementa u poslovanju?
FM predstavlja skup pravnih, tehničkih i organizacionih mera neophodnih za pravilno i efikasno funkcionisanje objekata u eksploataciji. Važno je napomenuti da je upravljanje objektom, bilo da je reč o stambeno-poslovnom ili industrijskom objektu koji je već u upotrebi ili se pušta u upotrebu, potrebno obezbediti niz radnji koje obezbeđuju njegovo dugotrajno i efikasno korišćenje. Samo delimičnim prethodno pobrojanim aktivnostima, koje, svakako, preuzima FM, jasno je da su prednosti nemerljive, jer sa druge strane sledi put u nepoznato, koji ima puno neizvesnosti i može ozbiljno da utiče na funkcionisanje objekta, kao i na njegovu funkcionalnost.
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: Prem International/KancelarijaInfo