Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Koliko građani koriste online bankarske usluge?

    Sa ponudom proizvoda i usluga banaka preko interneta se susrelo 64% ispitanika i to uglavnom visoko obrazovanih, zaposlenih, sa višim primanjima od proseka za Republiku Srbiju, govore podaci iz analize „Upotreba elektronskog bankarstva u populaciji korisnika interna“ koju je izradil Iab Srbija.

    Najčešća vrsta ponude sa kojom su se susretali ispitanici je kredit, 57% zatim tekući račun i štednja.

    Ispitanicima koji su imali prilike da se upoznaju sa ponudama i uslugama banaka na internetu u 69% slučajeva je jasno uputstvo na koji način i koje podatke je potrebno ispuniti da bi se podneo online zahtev.

    Kao glavna prepreka za nepopunjavanje online zahteva do kraja se navodi bojazan od zloupotrebe podataka pri podnošenju online zahteva, navodi se u analizi. Sa druge strane glavni motivator koji utiče ne popunjavanje njihove online prijave do kraja je ušteda vremena, a sledi ga poverenje u banku kojoj daju podatke.

    I pored raznih usluga koje mogu da urade online, ispitanici bi najverovatnije online koristili za zakazivanje termina u filijali, sledi podnošenje zahteva za kredite te otvaranje tekućeg računa. Posledično, daleko najvažniji benefit online bankarskih usluga ispitanici vide u uštedi vremena.

    Od ispitanika koji nisu imali prilike da se susretnu sa ponudom banaka na internetu, najviše je onih koji ne mogu da pronađu motiv za popunjavanje prijave za online bankarske usluge. Ipak, ako ga navode, njihov glavni motiv je ušteda vremena.

    Potencijalne aktivnosti koje bi ova kategorija ispitanika koristila su: otvaranje računa, zakazivanje termina u filijali, štednja i podnošenje zahteva za kredit. Benefit koji oni vide kao najznačajniji je ušteda vremena, navodi se u analizi Iab Srbija.

    Izvor: BIZlife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE