Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Da li će ’Otkucaji grada’ postati najbolja startap aplikacija?

    SYMORG StartUp Day u okviru ovogodišnje konferencije posvećene preduzetništvu organizuje i takmičenje za najbolji startap. U uskoj konkurenciji našli su se : Tip Times, Džepni doktor i Otkucaji grada, čiji su idejni tvorci odgovarali na pitanja za BIZLife.

    Aplikacija Otkucaji grada odgovara na potrebu za servisom koji bi u digitalnom okruženju omogućio intuitivno i olakšano pronalaženje lokaliteta koji su od značaja stanovnicima i posetiocima grada. Ona takođe pruža informacije o relevantnim događajima kako bi korisnici doneli odluku gde će i na koji način provesti vreme. U pitanju je servis koji pruža informacije o lokacijama i dešavanjima u blizini korisnika, kao i napredni sistem klasifikacije događaja i lokaliteta u skladu sa afinitetima korisnika.

    1. Po čemu je vaša aplikacija drugačija od ostalih koje se bave lokacijom i poznatim mestima u gradu?

    Naša aplikacija stavlja u fokus sekciju događaji koji su metaforički nazvani „otkucajima grada“. Na taj način je akcenat na sadržaju koji je dostupan u datom trenutku na određenim lokacijama. Odeljak lokaliteti je tu da pruži podršku gradskim dešavanjima, ali i da na najjednostavniji način omogući pronalaženje potrebne lokacije. Prezentacija informacija potrebnih korisniku u kratkom vremenskom intervalu kroz više slojeva omogućava zadovoljenje njihovih potreba, kako pretragom na licu mesta mobilnim uređajem, tako i pretragom putem računara iz udobnosti svog doma.

    1. Da li je moguće kupiti karte ili izvršiti rezervaciju restorana ovim putem?

    Ne, nije. Uzimajući u obzir da je akcenat na svim dostupnim dešavanjima i lokacijama, restorani zauzimaju samo jedan mali deo ukupne gradske ponude.

    1. Šta je sve potrebno da se napravi jedna startap aplikacija?

    Na prvom mestu potrebno je imati ideju i plan šta se želi napraviti. Paralelno sa tim se mora uzeti u razmatranje kome to zaista treba, ko je korisnik i njega staviti u centar plana, jer aplikaciju razvijate upravo zbog njega. Potrebno je imati volju da se pristupi radu na način koji nije striktno definisan, i biti spreman za velike fluktuacije na svim poljima, jer retko šta ide po planu. „Plans are worthless, but planning is everything.“ Okružiti se sa ljudima koji to razumeju, i spremni su da kontinuirano uče, jedan je od najznačajnijih trenutaka u ranoj fazi rada. Tehnička znanja se relativno lako usvajaju, karakter se teško menja.

    1. Koliko je teško u Srbiji pokrenuti start-up i šta su bile najveće prepreke?

    Klima u Srbiji se dosta menja po pitanju otvorenosti prema start-up projektima i celoj toj zajednici koja je blisko povezana sa freelancer-ima i coworker-ima. Značajne prepreke se pojavljuju ako stvari ne krenu kako je zamišljeno, pa ljudi krenu da se osipaju. Neki „interesantni“ problemi uključuju i momente kada mislite da ste sve savršeno uradili, dobijali ste povratne impulse tokom rada, izađete u javnost i shvatite da vam je test grupa bila jalova i da ljudi zapravo ne dele vaše mišljenje. Nakon toga ide deo sa korekcijama, gde se ljudi demotivišu i onda je potrebno raditi na njihovoj motivaciji. Sa administrativne strane bi bilo lepo videti neki centralizovan model „one stop shop-a“, gde bi pripadnici svih navedenih grupa, mogli u kratkom roku i brzo da obave sve šta im je potrebno, koji bi potencijalnk umanjio troškove.

    1. Ko čini vaš tim?

    Ključni članovi tima smo Miloš Milutinović, student doktorskih studija iz oblasti elektronskog poslovanja, i ja, Nikola Stevanović, student doktorskih studija iz oblasti bihejvioralne ekonomije . Tim je tokom razvoja imao dva ključna člana i četiri člana na rotirajućoj bazi, usled drugih obaveza, angažmana i potreba.

    Izvor: BIZLife

    Piše: D.G.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE