Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    U konkurenciji za najbolji startap: Aplikacija koja je spojila pružaoce i korisnike usluga

    Centralna tema ovogodišnje konferencije ’SYMORG StartUp Day’ su preduzetništvo i održivi razvoj biznisa. Među startapima koji će učestvovati na specijalnom takmičenju pored aplikacija ’Otkucaji grada’ i ’Džepni lekar’ je i ’Tip Times’ koji se predstavio i BIZLife-u.

    TipTimes je jedinstvena aplikacija koja prati potrebe tržišta za pretraživačem u kome se potrebe distribuiraju kroz vreme i prostor spajajući pružaoce sa korisnicima usluga, omogućavajući im da na lak i jednostavan način pronađu i zakažu uslugu koja im je potrebna. To je univerzalna SaaS platforma na kojoj korisnici pomoću jednog klika zakazuju traženi termin, a za pružaoce usluga rešava sve probleme upravljanja uslugama.

    1. Koliko su naši preduzetnici voljni da postanu deo internet sveta na ovaj način?

    Ako govorimo o Srbiji i IT industriji, smatram da nimalo ne zaostajemo za razvijenim zemljama. Naši ljudi su odavno uvideli prednost, u odnosu na ostale industrijske grane, koju im pruža IT znanje. S obzirom na relativno niske troškove agilnog startapa, od ideje do realizacije kvalitetnog projekta, mnogi se vrlo brzo odlučuju da se oprobaju na globalnom tržištu. Naši IT kadrovi su u svetu prepoznatljivi kao veoma kvalitetni i stručni i nivo njihovog znanja je bar na istom, a često i na višem nivou od znanja njihovih kolega u razvijenim zemljama. Prilikom razvoja proizvoda problem nastaje od momenta prvog MVP-a i potrebe distribucije i daljeg razvoja proizvoda. Kada se istroše početni resursi , potrebno je naći investiciju i to je jedna od stvari gde je potrebno obezbediti dodatnu edukaciju mladih preduzetnika. Proizvod ne čini samo programiranje, već tu postoji čitav niz procesa poput prodaje, marketinga, podrške, unapređenja i tako dalje, koji su neophodni kako bi proizvod uspešno zaživeo na tržištu. Sve veći broj događaja koji pružaju podršku startapovima će uticati da ljudi uzmu stvar u svoje ruke i krenu zanimljivim putem preduzetništva.

    1. Ko vam je najviše pomogao tokom kreiranja aplikacije?

    Najviše su nam pomogli prijatelji i porodica koji su svojim strogim i iskrenim komentarima dali dragocene savete u kom smeru treba da se razvija ceo sistem. Pored njih, naši prvi korisnici, pioniri u korišćenju našeg sistama su bili dovoljno strpljivi za početne konceptualne i funkcionalne greške koje su postojale. Dalji razvoj sistema će svakako usmeravati potrebe tržišta kao i problemi korisnika koje naša aplikacija mora da reši.

    1. Da li verni korisnici mogu da ostvare neke popuste?

    Naš osnovni cilj je da mi našim korisnicima budemo stabilni i pouzdani partneri. Fleksibilnost je jedna od osnovih karakteristika naše platforme, kako u funkcionalnom tako i u poslovnom delu, tako da naši verni korisnici uvek imaju mogućnost da sa savetima i predlozima dobiju aplikaciju koja u potpunosti odgovara njihovim potrebama. Glavni promoteri su naši korisnici, tako da svaki uzajamni ostvareni benefit bude i adekvatno nagrađen, što uvek predstavlja dodatan motiv za obe strane da unaprede saradnju. Svako ko poželi da isproba naš proizvod dobije određeni probni period u kom ima celokupnu podršku i pomoć pri korišćenju aplikacije.

    Mobile1

    1. Koliko je teško u Srbiji pokrenuti start-up i šta su bile najveće prepreke?

    U Srbiji nije teško pokrenuti biznis, teško je održati ga dovoljno dugo da on počne da donosi koristi. Preduzetništvo podrazumeva velika odricanja i mnogo napornog rada i ulaganja vremena i novca kako bi se izveo na pozitivnu granu. Većina timova odustane, a da se nije dovoljno “oznojila”. Najveće prepreke na koje smo naišli su otpor i nepoverenje korisnika u nove tehnologije, koje su neminovnost modernog poslovanja, u svim industrijama i jedan od elemenata koji im daje konkurentsku prednost. Poslednjih godina se pojavljuje sve više investicionih fondova kojima je fokus IT, a time se mladim, obrazovanim i talentovanim ljudima daje mogućnost da se međusobno udruže i zajedno sa nekim od investitora ponude  proizvode koji će da unaprede svakodnevan život i poslovanje.

    Glavni cilj našeg proizvoda je komforniji, udobniji i organizovaniji život ljudi i podizanje poslovanja naših korisnika na viši nivo.

    1. Ko čini vaš tim?

    Naš tim je  grupa pažljivo odabranih eksperata iz oblasti informacinih tehnologija, prodaje i marketinga. Tim broji sedam članova. U razvoju proizvoda primenjivali smo Scrum metodologiju i agilne principe rada i razvoja kako bi se što bolje prilagodili tržištu, tako da formalna organizacija ne postoji.

    Svi članovi tima imaju preko deset godina iskustva u poslu kojim se bave. Rad na sistemima sa velikim brojem korisnika, razvoj cloud-based rešenja, razvoj SaaS platformi sa velikim brojem korisnika i potrebnom za brzim skaliranjem, visokom pouzdanošću i performansama, rad u bankarskim sistemima gde su dostupnost sigurnost i validnost podatak od velikog značaja. Pored IT znanja ostali članovi tima imaju velikog iskustva u prodaji i marketingu, kao i u delu istraživanja potreba korisnika i komunikacije između krajnjih korisnika i programera.

    Članovi tima su istaknuti učesnici lokalnih konferencija i User grupa, gde su čvrsto povezani sa lokalnim IT community-jem što garantuje prustup kvalitetnim kadrovima i mladim talentima. Većina članova sarađuju više od deset godina tako da zajedno sa znanjem i iskustvom koje poseduju, pojačani mladim kadrovima iz oblasti koje su jako bitne za razvoj startupa, kao što su marketing i prodaja tim predstavlja pun pogodak i garanciju uspeha.

    Izvor: BIZLife

    Piše: D.G.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE