Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kuda ide poslovni svet: 7 predviđanja za 2016.

    Budućnost našeg posla je već ovde. Mi živimo promene. I sama definicija uspeha se promenila, kao i način na koji dolazimo do njega. Prema osnivačici i direktorki startupa "Workboard" a koji pomaže poslovnoj organizaciji, Deidrei Paknad, 2016. godina će ubrzati promene kroz sedam oblasti koje utiču na to kako radimo, inoviramo i vodimo posao.

    Transparentnost je u modi.
    „Nove generacije će želeti da dele sa drugima svoje gledište i činjenice, nešto što su usvojili vrlo brzo,“ smatra Paknad. Postoji generacijski pomak od dugoročnog planiranja karijere. Kurs poslovanja se menja dok je rad još u toku, prenosi sajt Inc.com.

    Što dalje dovodi do sve jačeg uticaja termina „Real time“, odnosno prenošenje podataka u realnom vremenu. Prošli su dani 12-mesečnog planiranja. Kako i sama Paknad kaže: „Nova godina će nastaviti zamah ka autentičnom pristupu koji pojačava performanse u realnom vremenu umesto procene dugoročnih ciljeva.“ Povratne informacije koje se mogu dobiti odmah, a koje su zasnovane na uticaju i svrsi, zameniće dugotrajne poslovne preglede koji se protežu na mesece, i rađaju kazne i strah.

    Brzina (VQ – od Velocity) je novi IQ.
    Takmičarska oblast za klijente zahtevaće i kvalitet i brzinu na tržištu. Timovi su sada u obavezi da uče i rade istom brzinom kao i što uvode inovacije.“Timovi koji rade usporeno izgubiće tržište i vrhunske talente. Postizanje visokog VQ-a moraće da bude deo kulturnog načina razmišljanja,“ smatra Paknad, i dodaje: „U startup svetu, inovacija se dešava na svakih 48 sati.“

    Čuvanje velikih podataka.
    Tržište tehnologija je provelo dosta vremena i novca na velike podatke tokom proteklih godina. Kompanije se bore ne bi li upotrebljavale i koristile dinamičke uvide da informišu tržište i strategije proizvoda. „Kompanija Watson je utrla put sintezi neverovatnoj količini podataka o vrednosti, informacijama, i aktivnom znanju,“ smatra Pakand.

    Više uz pomoć manjeg…
    Paknad vidi skoriji priziv stvarnosti na primeru malih biznisa kao znak onoga što će tek doći. „Trend je da se bude sve više takmičarski nastrojen sa manje novca i manje ljudi,“ kaže Paknad. Najbolje kompanije biće ispred ovog trenda i iskoristiće to kao svoju prednost.

    Šta će biti prekinuto?
    Nemojte misliti da će se trend „raditi više sa manje“ promeniti u 2016. Prave promene, koje će uticati na industriju u celini, nastaviće da besne i sledeće godine. „Nije bitno ako pričamo o činjenici da ljudi uz pomoć mobilnih telefona mogu da plaćaju umesto kreditnih kartica ili da najveća turistička kompanija za smeštaj ne poseduje nekretnine. Ako je industrija neefikasna ili nema jasnu predstavu o vrednosti kupca, ona će biti prekinuta,“ smatra Paknad. Šta industrija može da očekuje sledeće? Istraživanje pokazuje da će se do 2020. godine mnoge kompanije oslanjati na honorarce.

    Uticaj a ne titula ili naziv.
    Poslovno okruženje će biti postavljeno tako da će se više vrednovati uticaj nego „titula“. Ovo se posebno odnosi na mlade biznis lidere. Organizacije su dinamične. Kreiranje prave kulture i strukture za postizanje agilnosti koja ne utiče negativno na fokus i uticaj, biće potrebna. 

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE