Generali Srbija najažurnije u rešavanju šteta

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Generali Srbija najažurnije u rešavanju šteta

    Generali Osiguranje Srbija nalazi se na prvom mestu u Srbiji po ažurnosti u rešavanju odštetnih zahteva, na kraju trećeg kvartala 2015. godine.

    Prema zvaničnom izveštaju Narodne banke Srbije, od ukupno 12.234 primljena odštetna zahteva, u toku predhodnih devet meseci, Generali Osiguranje Srbija rešilo je 10.323 zahteva, što je 84,38% u ažurnosti u rešavanju šteta. Prosečna ažurnost u rešavanju prijavljenih šteta na srpskom tržištu osiguranja je 76,4%.

    Ažurnost u rešavanju šteta predstavlja osnovni kriterijum za procenu dobrog društva za osiguranje, navodi se u izveštaju Narodne banke Srbije.

    Od jedanaest osiguravajućih društava koja se bave obaveznim osiguranjem motornih vozila, Generali Osiguranje Srbija jedna je od samo tri kompanije koje imaju 100% ažurnosti u isplati šteta.

    Na kraju trećeg kvartala ove godine u Srbiji je ukupno zaključeno 1.807.873  polise obaveznog osiguranja motornih vozila, rešavano je 52.534 štete i isplaćeno 34.497 odštetnih zahteva.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE