Nebojša Trajković: Danas znanje zastareva za samo dve godine

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nebojša Trajković: Danas znanje zastareva za samo dve godine

    Danas znanje zastareva za samo dve godine, pa formalno obrazovanje ostaje samo mrtvo slovo na papiru ukoliko konstantno ne pratimo nove trendove, usvajamo znanja i ulažemo u sopstvenu karijeru. Ukoliko uspešne ljude, ma kojim poslom da se bave, pitate kako da i vi uspešno poslujete u digitalnoj sadašnjosti svi oni daće vam isti savet – da konstantno učite i prilagođavate se promenama koje donosi savremeni biznis. Nebojša Trajković, korporativni webmaster u kompaniji NIS, dodaje da je takođe izuzetno važno da što pre pronađeo izvor pouzdanih i profesionalno značajnih informacija kome možemo da ukažemo puno poverenje. Kao jedan od izvora informacija Trajković navodi Webiz poslovnu edukaciju, za koju kaže da je “gusto pakovano iskustvo najboljih”.

    Na Webiz programu edukacije o poslovnoj primeni interneta, koji će se održati od 6. do 8. novembra u Subotici, Nebojša Trajković će sa slušaocima podeliti svoja iskustva, pozitivne primere iz prakse i najnovije informacije iz ove oblasti koje radeći u kompaniji NIS uspešno primenjuje.

    Dvadeset godina ste u online svetu baveći se razvojem i primenom novih kanala komunikacije. Po vašem mišljenju, koliko su digitalni kanali komunikacije promenili način poslovanja velikih kompanija poput NIS-a?

    -Ono što je nesumnjivo najveća promena je mogućnost da klijenti i kupci direktno komuniciraju sa kompanijama i da je ta komunikacija sve brža i otvorenija. Naravno, novi kanali zahtevaju nov jezik komunikacije i nove tehnike ali tu ne postoji suštinska razlika u odnosu na ranije već etablirane kanale kao što su televizija, radio i štampa. Na kraju odlučuje kupac a njega, u našem slučaju, zanima prevashodno kvalitet goriva, cena i usluga. Tu se nije mnogo promenilo. Na nama je da mu pružimo potrebne informacije na način i kroz kanale koji mu najviše odgovaraju.

    NIS je jedna od najuspešnijih kompanija u Srbiji koja posebnu pažnju poklanja prisustvu na internetu. Koliko je kreativnosti i inovativnosti potrebno da ciljnoj grupi približite svoj brend?

    -Nastup na društvenim mrežama je poseban izazov za jednu energetsku kompaniju s obzirom na specifičnost naše delatnosti. Kreativnost i inovativnost pri obraćanju ciljnim grupama su nam od velikog značaja. Dokaz za to su mnogi posebno pripremljeni, dizajnirani i realizovani projekti. Kako bismo “animirali” publiku, naši sadržaji prevazilaze okvire naftne industrije i mogu da budu zanimljivi i onima koji nisu posebno zainteresovani za ovu oblast.

    Koliko je kontinuirano usavršavanje u oblasti digitalnih komunikacija, na edukacijama poput Webiz programa poslovne edukacije, značajno za profesionalni razvoj zaposlenih u velikoj kompaniji kao što je NIS?

    -Svim članovima NIS-ovog digital tima je kontinuirana edukacija u opisu poslova, bukvalno. Pratimo sve novosti iz onlajn sveta, od programiranja i dizajna do marketinga i PR-a, a na redovnim sastancima sa agencijama i timovima razmenjujemo sve što može da bude interesantno. Webiz smo odmah prepoznali kao dobro koncipiran program i trudimo se da ga ne propuštamo jer na njemu uvek dobijamo gusto pakovano iskustvo najboljih.

    Naziv ovogodišnje Webiz poslovne edukacije je „Kako da bolje poslujemo u digitalnoj sadašnjosti“. Šta je po vašem mišljenju ključna karakteristika uspeha u savremenom poslovnom okruženju?

    -Na ovo pitanje, nažalost, ne postoji jednoznačan odgovor jer uveliko zavisi od poslova  kojima se kompanija bavi. Bez ikakve dileme, faktor broj jedan uspeha jedne kompanije su njeni zaposleni. NIS kontinuirano ulaže u profesionalni razvoj zaposlenih. Pored toga, zaposleni stiču mnoge benefite koji nisu samo plata, a kroz program "Ja imam ideju" mogu direktno da doprinesu poboljšanju poslovnih procesa.

    Kako najbolje pristupiti otvaranju novog kanala komunikacije?

    -Otvaranje novog kanala komunikacije ne sme da bude motivisano modom jer se radi o veoma ozbiljnoj poslovnoj odluci. Da biste ušli u novu oblast komunikacije potrebno je da imate čvrstu strategiju, jasan plan, pouzdane pokazatelje isplativosti i, možda najvažnije, dovoljne ljudske i finansijske resurse. Ako nije zadovoljen samo jedan od ovih uslova dobićete onlajn nastup koji može ozbiljno da ugrozi sliku koju želite da izgradite.

    Govoreći o modulu “Digitalna strategija” u kojem ćete učestvovati, rekli ste da je u današnjem "brzom" svetu ključni resurs vreme. Po vašem mišljenju na šta bi oni koji žele da posluju po najvišim standardima trebalo da troše svoje dragoceno vreme?

    -Siguran sam da trenutno ne postoji ni jedna oblast, osim možda fudbala, u kojoj ima toliko samozvanih eksperata, gurua, onih koji znaju sve o svemu, kao što je to slučaj u oblasti digitalnih komunikacija. Izuzetno je važno da se što pre pronađe izvor pouzdanih i profesionalno značajnih informacija kome može da se ukaže puno poverenje. Tako se štedi mnogo vremena jer se količina informacija svodi na nešto što može da se prati, s jedne strane, a sa druge strane kvalitet informacija garantuje bolje poslovne odluke čime se štede svi resursi.

    Ako želite da saznate nešto više o tome kako da bolje poslujete u digitalnoj sadašnjosti – PRIJAVITE SE OVDE

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE