Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Dušan Stojaković: Recept za primenu interneta u poslovanju

    Webiz program poslovne edukacije, pod nazivom ’Kako da bolje poslujemo u digitalnoj sadašnjosti’, održaće se od 6. do 8. novembra u hotelu Galleria u Subotici. Program je namenjen onima koji žele da saznaju šta to donosi rezultate u savremenom biznisu, a jedan od predavača biće i Dušan Stojaković, menadžer za održivi razvoj i korporativni marketing kompanije Hemofarm. Iako je po profesiji doktor nauka menadžmenta medija, sa ekspertizom u oblasti društvenih mreža i digitalnih komunikacija, Stojaković kaže da je formalno obrazovanje tek ulaznica u svet profesionalaca, dok se profesionalac u bilo kom poslu postaje kontinuiranim usavršavanjem na edukacijama poput Webiz-a.

    Prošle godine vaše predavanje otvorilo je Webiz program poslovne edukacije. Šta vas je navelo da se još jednom odazovete pozivu organizatora Webiz-a?

    Dva su osnovna razloga za to. Jedan je Webiz sam po sebi, a drugi su učesnici Webiz-a. Savremeno poslovno okruženje se toliko brzo razvija da nismo ni svesni promena koje se dešavaju oko nas. Digitalne komunikacije su unele revoluciju ne samo u poslovni, već i u svakodnevni život. Ukoliko nismo spremni da budemo deo promena, teško ćemo razumeti svet oko nas i još teže se u njemu snaći. Upravo tu leži značaj i misija Webiz-a, koji donosi nove trendove, pravila i tehnologije iz poslovnog okruženja koje su naslonjene na web, a web je najintenzivnije poslovno okruženje današnjice. Drugi razlog jesu učesnici Webiz-a, koji su prošle godine imali aktivnu ulogu u mom predavanju i pokazali veliko interesovanje za temu, potvrdivši da je ono o čemu sam govorio imalo itekako smisla i bilo korisno za njih.

    Kome je namenjen program Webiz edukacije?

    Najšira publika jesu predstavnici malih i srednjih preduzeća, koji osećaju potrebu za unapređenjem svog poslovanja, ali usled limitiranih resursa nisu to mogli da razvijaju do sada. Ovo je za njih idealna prilika da dobiju recept za dobru primenu interneta u poslovanju. Ovo je dobra prilika i za pripadnike lokalnih uprava, kao i većih kompanija, u kojima ne postoji dovoljna svest o uticaju interneta na savremeno poslovanje. Treću grupu predstavljaju svi oni koji žele da rade na sebi i razvijaju svoje veštine ili karijeru.

    Na Webiz poslovnoj edukaciji održaćete predavanje na temu ’Digitalna strategija’, iako je vaše prošlogodišnje predavanje imalo sličnu tematiku. Na čemu ćete ove godine fokusirati predavanje?

    Prošle godine sam predstavio digitalnu strategiju kao opšti pojam, sa nekoliko praktičnih studija slučaja. Poenta je bila da se poslovnoj javnosti predoči da je za digitalnu strategiju potreban adekvatan logički smisao i pristup, a ne glomazna i skupa mašinerija resursa. Ove godine sledi nastavak priče o tome da sve što radimo mora da bude bazirano na kvalitetnim istraživanjima, jer samo tako je moguće zadovoljiti svoje, ali i potrebe onih sa kojima komuniciramo.

    Koliko se primenljivih informacija i znanja stekne na Webiz edukaciji?

    Hajde da promenimo izreku da se „najbolje uči na tuđim greškama“ i počnemo da verujemo da je bolje da učimo na tuđim dobrim primerima. Webiz će nesumnjivo ponuditi pregršt dobrih primera koji se mogu primeniti na svačiji biznis. Vođen logikom da je znanje jedina valuta koja se uvećava davanjem, ja ću ponuditi zanimljiva rešenja kako je moguće organizovati istraživanje ciljnih grupa na društvenim mrežama i šta uraditi sa dobijenim rezultatima.

    Koliko nam prisustvo stranih predavača, poput profesora Dominika Mahra na Webiz-u ove godine, omogućava da budemo u korak sa svetom kada je reč o digitalnom poslovanju?

    Da nije Webiz-a, profesora Mahra verovatno ne bismo imali priliku da čujemo, a njegova iskustva su nam dragocena, jer razvijenije ekonomije ulažu više u razvoj poslovanja, pa tako i u digital. To je odličan izvor informacija koje mogu biti pravo malo blago u domenu dobrih poslovnih saveta. S obzirom na to da se razvoj društvenih mreža i digitalnih medija dešava upravo sada dok razgovaramo o Webiz-u, kao i dok neko bude čitao ovaj intervju, eto i odgovora na vaše pitanje. Ovakve edukacije nam omogućavaju da budemo sinhronizovani sa svim aktuelnim pravcima digitalnog razvoja ili jednostavnije da budemo apdejtovani. A to je suština digitala.

    Nekada je važilo da – ako te nema u medijima, ne postojiš. Danas je to drugačije – ako te nema na digitalu, ne postojiš. Digital je naša realnost, ima svoju specifičnu estetiku i pravila komuniciranja. Zbog toga dođite na Webiz da zajedno kreiramo digitalnu sadašnjost!

    Ako želite da saznate nešto više o tome kako da bolje poslujete u digitalnoj sadašnjosti – PRIJAVITE SE OVDE

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE