Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    `Klik` sa rastućom ekonomskom težinom

    U današnjem svetu nezajažljivih potrošačkih navika i potreba za potvrdom u očima drugih, pretežno na društvenim mrežama, kultura selfija zaslužuje da bude tretirana kao posebna komercijalna aktivnost.

    Američki časopis Fusion je ovu ocenu potkrepio konstatacijom da tržište selfija danas vredi na destine, ako ne i stotine miliona dolara. Selfi stimuliše postojeće aktivnosti ali takođe dovodi da kreiranje novih tržišta, navodi časopis.

    Gigant Apple se pridružio selfi kulturi uvrstivši u svoju ponudu najnovije modele iPhone6 modifikujući fleš kako bi se olakšalo autofotografisanje, naročito noću ili u zamračenom prostoru.

    Ekonomija selfija takođe obuhvata i raznovrsna pomagala prilikom fotografisanja samog sebe, kao što je selfi držač. To je bio omiljeni božićni poklom Amerikanaca 2014, prodat u više od 100.000 primeraka tokom praznika.

    Ali, postoji takođe ekonomija softvera i aplikacije selfija, kompjuterski alati koji omogućavaju poboljšanje kvaliteta slike ili igranje sa autoportretom pre postavljanja na neku društvenu mrežu.

    Postavljenje selfija na društvenim mrežima je postala važna aktivnost, jer potreba za dopadanjem je oduvek postajala, ali se izražavala na ražličite načine. Na jednom sajtu postaji čak onlajn kurs o upravljanju selfi fotografisanjima.

    Ukoliko se uzmu u obzir sva pomagala, softveri, usluge i intelektualne i umetničke rasprave, selfi nije samo novi vid kulture već i tržište koje vredi na destine ako ne i stotine miliona dolara, zaključuje magazin.

    Samu reč "selfie", koja nema adekvatan srpski prevod, Oksfordski rečnik je 2013. godine proglasio za reč godine.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE