Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    POSLOVNI SAVETI Kompaniju čine ljudi

    Dizajniranje radnog prostora preraslo je u svojevrsnu nauku sa ciljem da se obezbedi produktivnost, a samim tim i motivacija zaposlenih. Koncept savremenih kancelarija danas je uglavnom sličan, ali razlika je velika kada na scenu stupe vrednosti koje kompanija neguje. Upravo tako je u poslovnom prostoru švedskog proizvođača nameštaja u Beogradu.

    „Svaka kompanija poseduje korporativne vrednosti, misiju, viziju, ali Ikea veruje u vrednosti koje gaji i polaže velike nade, očekivanja i trud kako bi objasnila šta one znače“, kaže za BIZLife Igor Štefanac, regionalni PR menadžer kompanije Ikea za Jugoistočnu Evropu. Upravo ova činjenica bila mu je fascinantna kada se priključio timu pre više od četiri godine.

    Ni kancelarije Ikee ne razlikuju se na prvi pogled od drugih – otvoreni prostor sa manjim prostorijama koje će pružiti privatnost i mir kada atmosfera postane aktivna. Ono što je drugačije je osećaj kada uđete i vidite zaposlene kako ručaju zajedno kao velika porodica. „Kompaniju čine ljudi“ kaže Igor, a na to podseća i natpis na zidu jedne od kancelarija: „Posao u Ikei odlikuje se saradnjom ljudi koji veruju u isti cilj i poštuju napore drugih.“

    „Ako uživate u zajedničkom ručku sa kolegama to nešto govori o našim vrednostima.To je izuzetno bitno ne samo za kompaniju, već i za ljude koji u njoj rade i njihov osećaj koji stvaraju za posao, ali i ceo tim. Ne možemo da radimo drugačije nego timski. U ovako velikoj kompaniji veoma je kompleksno biti individualac“, objašnjava Igor.

    Vrednosti Ikee nisu specifične za jednu naciju, već ljudske, koje su prisutne u svakoj kulturi. Stoga se lako prenose na svaku zemlju u kojoj posluju, i prilagođavaju situaciji i prilikama, kao i svakom timu.

    Ceo tekst pročitajte u najnovijem brju BIZLife magazina

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE