Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ovo su srpski brendovi decenije

    Keks Plazma i Metalac iz Gornjeg Milanovca, proglašeni su za najbolji robni, odnosno korporativni brend u protekloj deceniji, u akciji "Najbolje iz Srbije".

    Na svečanosti u Jugoslovenskom dramskom pozorištu proglašena su i 23 dobitnika priznanja za najbolje domaće brendove u 2013. godini.

    Nagradu "Najbolje iz Srbije" za najboljeg izvoznika u kategoriji velikih preduzeća dobili su Fiat automobili Srbija, a u kategoriji malih i srednjih preduzeća Bioenergy point, proizvođač peleta iz Boljevca.

    Za najbolje korporativne brendove u 2013. godini, u kategoriji hrane proglašen je koncern Bambi, dok je u kategoriji pića nagradu "Najbolje iz Srbije 2013." dobila kompanija Nektar.

    U kategoriji hemije, kozmetike, farmaceutskih i srodnih proizvoda nagrađen je Hemofarm, nagradu u kategoriji trajne potrošne robe dobio je Alfa plam, dok je u kategoriji obuće i odeće priznanje dodeljeno kompaniji Mona iz Beograda.

    Nagrade za korporativne brendove dobili su i Naftna industrija Srbije, kompanija Dis, preduzeće Energoprojekt i Telekom Srbija.

    Najbolji robni brendovi u 2013. prema oceni potrošača i stručnog žirija su: ulje "Iskon", pivo "Jelen", deterdžent "Merix", posuđe "Metalac", donji veš "Extreme Intimo", hibridni suncokret "NS seme".

    Među najboljim brendovima su i "Mammas biscuit house" iz Beograda, robna marka "Premia" kompanije Delhaize Srbija, "Naše zrno" kompanije Don don i Futoški kupus.

    Najbolji inostrani brendovi u 2013. su Coca-Cola Hellenic Srbija i Gazprom benzinske stanice.

    Predsednik Privredne komore Srbije željko Sertić rekao je na svečanosti da je cilj akcije "Najbolje iz Srbije" da podstiče uspeh i izuzetnost, odnosno stvaranje kvalitetnih srpskih proizvoda.

    Podsticanjem razvoja jakih brendova jačamo snagu domaće privrede, povećavamo prepoznatljivost robe s oznakom "Made in Serbia" i olakšavamo prodor srpskih kompanija na međunarodno tržište, rekao je Sertić.

    U konkurenciji za priznanja ove godine je bilo 175 brendova, a za omiljeni brend glasalo je oko 4.400 predstavnika potrošača, stručne javnosti i poslovnih partnera.

    Foto: Beta

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE